Un nou proiect Activision Marketing pentru Tuborg Christmas Brew

Published on 06 December 2007

United Romanian Bereprod Breweries (URBB) a desemnat Activision Marketing, pentru al doilea an consecutiv drept compania care se ocupă cu dezvoltarea suportului online al campaniei Tuborg Christmas Brew - "€œDai de băut, MoÅŸule!"€, care se desfăÅŸoară la nivel național în perioada 3 noiembrie a€“ 31 decembrie 2007.
 
"€žPromotia clientului nostru constă în a oferi baxuri de bere Tuborg Christmas Brew prin tragere la sorți a celor care compun eCarduri pe site-ul www.tuborg.ro. Internetul este astfel centrul activității sale de marketing ÅŸi numărul 1 ca ÅŸi canal de media care să comunice tot conceptul dezvoltat în jurul mărcii pentru acest sezon. Principala noastră strategie în realizarea acestui proiect de Internet au fost crearea unui website care să reflecte clar spiritul de Sărbătoare al Tuborg Christmas Brew, să aducă vizitatorul într-o stare cât mai plăcută asociată cu momentele de Crăciun, să descopere un site cât mai atractiv ÅŸi mai inovator de care să ducă vorba mai departe, ÅŸi să se poată implica în conținutul sau.", declară Dan Geagan, Executive Manager, Activision Marketing a€“ the Interactive Agency.
 
Pe toată durata ofertei promoționale a acestei beri, creată special pentru sărbătorile de iarnă, site-ul www.tuborg.ro îmbracă haine speciale, de sărbătoare, realizate de către Activision Marketing.
 
Dezvoltarea proiectului de Internet a presupus un suport tehnologic important, pentru integrarea componenței interactive la un nivel tehnic superior. În acest sens, a fost elaborat un artwork special pentru campania online ÅŸi s-au folosit tehnologii de ultimă generație (management avansat de baze de date pe platforma MySQL, dezvoltare de software interactiv folosind tehnologiile HTML, PHP, JavaScript, ActionScript & Flash). Toate acestea au dus la creÅŸterea nivelului de interactivitate a vizitatorului cu site-ul ÅŸi la creÅŸterea timpului petrecut pe site. Întreaga parte de creație ÅŸi dezvoltare online a fost asigurată de echipă Activision Marketing.
 
Ca un element absolut de inovare prezent pe site, se remarcă posibilitatea de a-ți crea propria felicitare virtuală (a€že-carda€), folosind elemente grafice, audio & text predefinite. În urma salvării propriului ecard ÅŸi a completării corecte a formularului cu datele de contact, vizitatorul participă la promoția Tuborg Christmas Brew, conform căreia se acordă 3 premii zilnice constând fiecare în câte un bax de bere de câte 24 de doze de bere Tuborg.
 

Lansat pe 2 Noiembrie 2007, la ora 20:00, cand tocmai incepea si petrecerea de lansare a Tuborg Christmas Brew, site-ul deja cunoaste un succes important in mediul online. Traficul a ajuns inca din prima zi la 1000 de vizite unice, si a continuat sa creasca zi de zi. Principala atractie este concursul, unde deja erau inscrise peste 1000 de eCarduri, si numarul lor creste exponential, mai ales ca abia s-a dat startul campaniei media.
Alta sectiune importanta in site este Fun, unde aproape toti cei intrati pe site au ales sa dea click pentru a juca online.

Activision Marketing, the Interactive Agency, este o companie cu o vasta experienta in mediul online. In viitor, Activision Maketing doreste sa acapareze o cota de piata mai mare, consolidandu-si totodata pozitia de promotor al inovatiei online.

back