Pareri despre Internetics 2009 si sfaturi pentru 2010

Published on 16 November 2009

Gala Internetics 2009 * done * câştigătorii celui mai râvnit trofeu? * puţini, că doar e cel mai râvnit * da` îi găsiţi pe site * despre eveniment, post-event * am cerut păreri * ale participanţilor * cum li s-a părut & ce schimbări ar aduce pentru 2010 * din ce am primit pe mail, mai jos *

-    "A fost prima editie în care am fost evaluaţi de oameni cu experienţă mare în comunicare, atât de la clienţi, cât şi din agenţii - şi s-a văzut. A fost o jurizare profi, chiar dacă uşor prea exigentă." (Radu Ionescu – Kinecto);
-    "Ediţia din 2009 a fost prima în care s-a simţit un efort serios din partea organizatorilor de a transforma această competiţie într-un eveniment de interes nu numai pentru agenţiile de interactive." (Bogdana Butnar – MRM);
-     "Mă bucur că jurizarea a fost una mai dură şi că Internetics-ul şi-a turat motoarele, nimeni nu e interesat de competiţii în care se rulează cu 60 km/h." (Corin Chiriac - Senior Interactive)
-    "Internetics 2009 a fost o experienţă inedită, bine conturată şi organizată la care m-am simţit extraordinar." (Cosmin Pachiu – MPI);
-    "Am perceput Internetics 2009 ca pe un semnal de alarmă: Atenţie, jumătate din populaţia Romaniei e online, piaţa se aşază. Dacă până acum am învăţat şi ne-am antrenat, de-aici încolo rămân în cursă profesioniştii!" (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Nu ne aşteptam să câştigăm Agenţia Anului şi nici nu ne-am propus acest lucru. Suntem la fel de surprinşi ca şi multi alţii, bănuiesc." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Pentru noi evident că a fost o experienţă pozitiva: este de abia primul nostru an de viaţă ca agenţie, am înscris 3 lucrări, am luat 2 premii şi am terminat pe locul III concursul agenţiilor." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Am dorit să luăm parte la acest concurs, deoarece aveam astfel posibilitatea de a beneficia de inputul juriului şi de standarde de jurizare asemănătoare celor din competiţiile internaţionale." (Bianca Mănescu – Metromind);
-    "Am observat pentru prima oară şi un interes crescut şi o dorinţă sinceră de dialog din partea clienţilor." (Bogdana Butnar – MRM);
-    "Vreau să felicit juriul pentru că a ales să fie atât de exigent şi nu a încurajat mediocritatea. Este poate cel mai mare beneficiu pe care festivalul îl poate aduce industriei. Cresc exigenţele şi aşa creşte nivelul pieţei." (Bogdan Niţu - Webstyler)
-    "Când am decis să ne înscriem am considerat că va fi un concurs corect, juriul mi s-a părut, la acel moment, bine ales şi dacă mă uit acum la final pe lista celor care au fost premiaţi nu văd niciun proiect care să nu fi câştigat pe merit." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Apreciez componenţa juriului de anul acesta - un mix interesant de oameni din felii diferite ale industriei de comunicare." (Ana Sipciu – My Web Interative);
-    "Dacă până acum oamenii din online au fost încurajaţi, se pare că anul ăsta au fost serios puşi la punct, chiar de către cei care investesc pentru rezultate." (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Credem că standardele de jurizare au fost fixate prea sus în comparaţie cu nivelul pieţei din România." (Ştefan Bogdan – Netstyle);
-    "Mi s-a părut că a fost o ediţie crudă, în care juriul a ţinut morţiş să se raporteze la standardele industriei de publicitate." (Richard Niţă – The Adgency);
-    "Cu siguranţă nu s-au acordat foarte multe premii anul acesta pentru că au fost lucrari slabe. Poate că este şi vina noastra a tuturor că nu le-am explicat suficient de bine." (Claudiu Hulea – Braincap);
-    "Am perceput Internetics 2009 mai curând ca motivant prin aparenta demotivare dată de doar cele câteva premii acordate." (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Am observat din reacţiile post eveniment că nu toţi au înţeles noua poziţionare Internetics, în zona de comunicare de brand." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Înscriem la Internetics proiectele noastre noi, deşi suntem conştienti că, în general, nu se înscriu în profilul evenimentului. O facem pentru afişarea obţinută astfel." (Ciprian Furtună - Azero);
-    "Gala Internetics - nu ştiu, cred că a fost ok. Nu este exact pe gustul meu, dar se pare că lumea se simţea bine, aşa că bănuiesc că a fost ok. Animaţiile au fost faine."  (Alex Popa – LunaTech)
-    "Regrete? Da, poate trebuia să mai înscriem încă o lucrare." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "În principiu, nu am schimba nimic. Criteriile de triere ale proiectelor ni se par corecte, şi sistemul de punctare de asemenea." (Anca Nelersa – MBDrăgan) ;
-    "Pentru 2010, cred că este necesară o regândire a formularelor de înscriere şi o clarificare a tipurilor de proiecte 'vânate' pentru fiecare categorie şi secţiune." (Radu Ionescu – Kinecto);
-    "În ceea ce priveşte ediţia Internetics 2010 sperăm ca agenţiile participante să reuşească să convingă juriul de valoarea lucrărilor înscrise." (Bianca Mănescu – Metromind);
-    "Ne dorim ca anul viitor să fie prezenţi în juriu cel puţin 3 personalităţi internaţionale cu experienţă în domeniul webului, poate aşa ei ajută la ridicarea nivelului. Şi încă 3 persoane care nu au nicio legătură cu piaţa de web, ci sunt dintre cei care fac cel mai mult surfing în România." (Claudiu Hulea – Braincap);
-    "E important însă să se faca demersurile necesare pentru ca participanţii să înţeleagă ce înseamnă un festival de branding şi comunicare online, să interacţioneze cu specialişti din sfera de activitate a juriului pentru a înţelege cum gândesc şi analizează lucrările şi e important să existe studii de caz.." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Ar fi fost de folos o evaluare tip „clasament” care ar fi ajutat agenţiile să îşi măsoare comparativ valoarea lucrărilor." (Stefan Bogdan – Netstyle);
-    "Aş face pre-acceptare de lucrări şi nu aş accepta self-projects (sau poate doar într-o categorie specială în afara concursului)." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Sună utopic, dar cred că ar fi foarte OK ca la sfârşitul ediţiei, la sfârşitul Galei de premiere, să fie anunţate criteriile pentru ediţia următoare - să ştie lumea pentru ce să se pregăteasca." (Richard Niţă – The Adgency);
-    "Ceea ce aş schimba ar fi prezentarea proiectelor participante. Era mult mai bine dacă puneaţi şi o prezentare video de 1-2 min la fiecare proiect, cred că mult mai sugestivă decât 1-2 pierdute de moderator pe scenă." (Cosmin Pachiu – MPI);
-    "Juriul Internetics ar trebui să replice departamentele unei agenţii interactive: 1-2 oameni de strategie, 1-2 oameni de dezvoltare, 1-2 oameni de design, 1-2 oameni de media." (Alex Vişa - Hyperactive);
-     "În primul rând, aş schimba modalitatea de înscriere astfel încât să fie mai uşoară şi mai explicită." (Bogdan Manea - Brightness);
-    "Aş continua pe ideea de anul ăsta: sa premiem doar ceea ce merita premiat." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Dacă ar fi festivalul meu, la anul aş încerca să aduc în juriu şi membri de afara, din ţări în care Internetul are o pondere mult mai mare în bugetele de marketing." (Ana Sipciu – My Web Interactive);
-    "Ce as schimba? De la ediţia următoare aş internaţionaliza competiţia, ca să-i dau şansa să îşi atingă scopul, trecând la nivelul următor: acela de a credibiliza creativitatea românească, dar de data asta dincolo de graniţele ei." (Corin Chiriac - Senior Interactive);
-    "Cred că Internetics trebuie să încurajeze mult mai mult creativitatea. Ideile “out of the box” trebuie scoase în faţă mai mult, premiate. Poate cu premii speciale, nu neapărat cu premii de categorie." (Bogdan Niţu - Webstyler)
-    "În ceea ce ne priveşte, vom reveni şi la anul cu proiecte noi, complexe şi interactive." (Anca Nelersa – MBDrăgan);
-    "Înca o dată, felicitări câştigătorilor - premiile lor înseamnă foarte mult într-un asemenea context!" (Richard Niţă – The Adgency);
-    "În continuare componenţa juriului şi criteriile de evaluare pot fi îmbunătăţite, însă, în mare parte, Internetics 2009 a fost succes." (Bogdana Butnar – MRM);
 

back