MB Drăgan: facem lucruri mai de criză; nu ne mai jucăm; nu încă

Published on 14 October 2009

Mădă ÅŸi Alex * aceÅŸti Bonnie&Clyde ai onlineului * atacă din nou * victima: MB Drăgan * victimele, mai punctual: Mihai Drăgan&Anca Nelersa * el: funny + tricou miÅŸto * ea: mon dieu, she’s cute * sunt amenințați cu reportofonul * sub presiune, spun: ... *

-    La prima participare n-am câÅŸtigat nimic; ÅŸi eram supărați; da` l-am felicitat pe Bogdan Nițu ÅŸi i-am dat un tricou; noi ne-aÅŸteptam să câÅŸtigăm ÅŸi eram dezamăgiți;
-    A doua zi, ne-am făcut tricouri cu winner; ÅŸi încă le mai avem; între timp, am mai câÅŸtigat chestii;
-    Eram vreo patru-cinci când am înscris prima oară la Internetics; acum suntem vreo 30; cu tot cu biroul de la Craiova;
-    Avem: Paginii Aurii, Paralela 45, Utv, Pro Tv, InfoPro, MiniPrix ÅŸi alții ; proiecte? Avem proiecte miÅŸto;
-    Un proiect care-mi vine în minte e siteul idareu.ro, pentru Utv, care a avut succes. Ah, ÅŸi The Office Project. Am câÅŸtigat cu el la ADOR, la Webstock; a fost ÅŸi o idee out-of-the-box; ÅŸi a fost fun să facem lucrul ăsta; am stricat vreo trei maÅŸini;
-    Acum facem lucruri d-astea mai de criză, mai serioase; nu ne mai jucăm, nu încă;
-    Doar că obiectivele s-au schimbat; facem mai puțin awareness ÅŸi facem mai multe vânzări; ÅŸi e normal să fie aÅŸa, ținând cont că Internetul poate să fie ÅŸi eficient;
-    E în criză? Da, e în criză, aÅŸa am auzit; la anul? În bine; dacă a crescut până acum, creÅŸte peste tot în lume, nu văd de ce n-ar creÅŸte ÅŸi la noi;
-    Eu vreau ca, în următorii trei ani, piața de online să depăÅŸească TV-ul; asta vreau eu;
-    Știi că în UK onlineul a depăÅŸit offlineul?; o să se întâmple ÅŸi la noi; numai că nu se crede chestia asta;
-    Da, avem ÅŸanse să ajungem la acelaÅŸi nivel cu UK; avem ÅŸanse să ajungem cu onlineul mai mult decât cu orice altă industrie; aici lucrurile se miÅŸcă mult mai repede;
-    Trebuie să lăsăm deoparte mentalitatea asta: la noi nu se poate, noi n-o să fim, suntem în urmă cu nu ÅŸtiu câte zeci de ani;
-    Da, trebuie să explicăm; da` avem noroc că avem clienți deschiÅŸi la minte ÅŸi înțeleg destul de repede ce le explicăm; sau nu înțeleg ÅŸi acceptă;
-    Ei oricum n-ar trebui înțeleagă ce facem noi tehnic, ce buton apăsăm; ar trebui să înțeleagă că dacă facem asta, se întâmplă obiectivul ăsta;
-    Dacă ei spun: noi vrem asta? Da, atunci devine mai dificil;
-    Și noi avem de învățat, pentru că ÅŸi noi trebuie să înțelegem ce fac ei acolo; nici noi nu suntem atotÅŸtiitori;
-    Sunt multe campanii în onlineul romanesc care nu au legatură cu brandul clientului, cu obiectivele lor; dar să nu mai vorbim de asta;
-    Românii din media socială sunt destul de puțini si, oarecum, nu foarte influenți; dar pe viitor vor fi mulți ÅŸi e bine ca brandul să fie de pe acum acolo, să experimenteze ÅŸi, când o să fie momentul, să culeagă roadele;
-    Peste cinci ani? Cu birouri în mai multe oraÅŸe;
-    Ca agenție de online ar trebui să ai siteul actualizat; dacă lumea te caută pe google; ÅŸi dacă siteul agenției nu e bine pus la punct, asta spune multe despre agenție;
-    Premiile bucură clienții ÅŸi îi fac să lucreze în continuare cu noi; sunt miÅŸto premiile ÅŸi dau bine;


 

back