Kinecto: Premiile sunt extrem de importante

Published on 12 October 2009

Mădălina ÅŸi Alexandru * care preferă Mădă&Alex * în vizită * cum se cheamă atunci când vezi pe fiecare treaptă căte un mesaj? * sediul Kinecto * 5th floor * unde stau interactivii * vine un interactiv * Radu Ionescu * ÅŸi noi activăm reportofonul...*

-    Răspunsul corect e nu ÅŸtiu încă; eu am niÅŸte issue-uri legate de participările la festivaluri; ÅŸi asta ține de modul meu de a vedea proiectele pentru clienți; când lucrezi pentru clienți ai niÅŸte restricții de timp ÅŸi buget, care te fac, de multe ori, să lansezi proiecte fără să faci tot ce ai visat tu să faci;
-    De cele mai multe ori, ne decidem în ultima sută de metri;
-    Pot să mă deghizez ÅŸi în consumator obiÅŸnuit ÅŸi în evaluator profesionist, fiind din industrie ÅŸi cu experiența de câțiva ani, pot să mă detaÅŸez ÅŸi să văd rezultatele finale ale unui proiect; al nostru sau al oricui;
-    Am avut proiecte oribile ÅŸi cineva din industrie dacă ar fi intrat pe ele ar fi spus „mamă, ce site-uri naÅŸpa” ÅŸi care au avut niÅŸte rezultate incredibile ÅŸi, invers, am avut ÅŸi noi site-uri de bling-bling care au avut rezultate foarte slabe;
-    Rezultatele au legatură cu multe lucruri, mult mai mult decât valoarea creativă sau strategică a unui proiect;
-    Cel mai miÅŸto proiect pe care îl faci acum pe online pentru o bancă sau pentru un proiect imobiliar nu îți va vinde neapărat case, pentru că piața acum e jos; more or less, rezultatele vor fi similare dacă faci un proiect prost ori unul bun; rezultatele țin de contextul de piață;
-    Chiar dacă sunt proiecte neduse în punctul în care aÅŸ fi vrut eu, ele produc rezultate ÅŸi, luate ca atare, unele dintre ele sunt foarte okay ÅŸi sunt fezabile de a câÅŸtiga;
-    Anul ăsta nu prea s-au lansat lucrări,asta se vede, iar noi suntem printre ăia care au făcut;
-    Pentru Orange sau Vodafone sau un client de genul ăsta, pe ATL, n-o să poți să faci niciodată ceva „uau”; chiar dacă sunt foarte miÅŸto ÅŸi eficiente spoturile, nu sunt award-winning; nu-s de Cannes;
-    În ultimul an, am lucrat cam numai pentru clienți reali, unde ai, într-adevar, niÅŸte restricții care nu te lasă să faci proiecte award-winning;
-    Avem multe lucrări pentru clienți de genul LG sau Avon, pentru MBA, pentru imobiliare, pentru travel, pentru L’Oreal ÅŸi multe altele;
-    Guide-lines nu te fac să fii praf; guide-lines îți incadrează cumva ce poți să faci; din punct de vedere vizual, de cele mai multe ori, nu ÅŸi neapărat conceptual; dar nu-i un lucru rău;
-    Partea de strategie nu e limitată de niciun guide-line corporatist din lumea asta;
-    Campania LG e un concept foarte simplu, executat foarte corect, strategia din spate a fost simplă ÅŸi extrem de bună;
   Între campaniile făcute de LG pe bloguri, în lume, a fost cea mai bună;
-    Eu nu mă mai extaziez uÅŸor la proiecte; munca de agenție e cam repetitivă; ce mă ține ÅŸi în agenție, ÅŸi în industrie e faptul că, din când în când, apar proiecte brilliant, pentru mine;
-    Un proiect mic care mi-a placut foarte mult e cinema.lgtransformers; născut ÅŸi implementat în mai puțin de o săptămână;
-    Suntem vreo douăzeci ÅŸi ceva. Vreo 21;
-    Suntem ÅŸi într-un mare proces de eficientizare internă; în contextul de acum trebuie să producem mai mult fără să muncim mai mult; ÅŸi asta înseamnă procese interne eficientizate;
-    Noi nici nu comunicăm niciodată ce facem; dar asta e istoric; n-am comunicat niciodată ce facem;
-    Am dat site-ul kinecto jos acum două săptămâni, pentru că nu era actualizat; ÅŸi am rămas doar cu blogul; părea imposibil de actualizat; avem un design nou de site de prin ianuarie, dar degeaba încă;
-    Premiile sunt extrem de importante pentru PR-ul si awareness-ul unei agenții; PR-ul ÅŸi awareness-ul te ajută să intri în pitch-uri. Nu te ajută să îl ÅŸi câÅŸtigi;
-    Ultimul an a fost atipic: toată lumea a zis „vine criza ÅŸi aduce clienții în online” ÅŸi toți simțeam valul care va veni peste noi, dar nu s-a întamplat aÅŸa; motivele au fost două: ieftinirea pe celelalte medii ÅŸi limitarea riscurilor pe care directorii de marketing ÅŸi le asumă;
-    TV-ul s-a ieftinit, făcând online-ul să pară scump, uneori;
-    Lupta se schimbă acum, e mult mai acută;


back