Internetics aniversează 10 ani

Published on 24 August 2010

Cea de-a zecea ediţie Internetics va avea loc în această toamnă, înscrierile urmând să se poată face începând cu 1 septembrie şi până la 1 octombrie, pe acest site.
Vor putea participa în concurs lucrări şi campanii realizate până la 1 octombrie 2010, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare.
 
Jurizarea Internetics 2010 va avea loc în luna octombrie, urmând ca Gala de premiere şi evenimentele din cadrul festivalului să aibă loc în perioada 17-18 noiembrie.
Structura competiţiei şi regulamentul ei rămân neschimbate faţă de ediţia precedentă. Site-ul va fi relansat cu un nou design odată cu începerea înscrierilor.
Internetics se adresează agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei.
 
Internetics este un proiect iniţiat de Millenium Communications, fiind susţinut de  Asociaţia IAB România încă din 2007.

Anul acesta, pentru un plus de acurateţe şi pentru a îmbunătăţi calitatea informaţiilor oferite juriului, Internetics a încheiat un parteneriat cu eResearch Corp, agenţie de cercetare online care implementează în România metodologii de cercetare şi analiză a datelor unice pe piaţa autohtonă prin valoarea pe care o dau vocii consumatorilor.
 
Participanţii categoriei de concurs "Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare" vor fi invitaţi să urmeze instrucţiunile organizatorilor pentru a permite colectarea datelor necesare pentru analiza pe care eResearch Corp o va oferi juriului Internetics. eResearch Corp va folosi pentru colectarea datelor eXperience - un instrument complex de web usability  ce permite monitorizarea şi analizarea satisfacţiei vizitatorilor în raport cu site-urile monitorizate.
 
Despre eXperience:
- te ajută să-ţi înţelegi vizitatorii şi să-ţi adaptezi site-ul în baza feedback-ului obţinut de la aceştia.
- este un instrument complex care îţi permite să monitorizezi şi să analizezi  satisfacţia vizitatorilor în raport cu site-ul tău.
- ia  permanent pulsul userilor şi îţi spune cum reacţionează aceştia la fiecare modificare de conţinut sau de structură a site-ului.
 
Instrumentul se bazează pe colectarea aprecierilor userilor la cald, imediat dupa ce aceştia încheie vizita pe site-ul analizat, sumarizând 7 indici la care se adaugă date de trafic şi reprezentarea acestora în funcţie de datele socio-demografice.
Cei 7 indicatorii sunt:
- "visitor frequency": măsoară gradul de fidelizare a vizitatorilor;
- "primary purpose": indică motivele pentru care userii accesează site-ul;
- "task completion rate": influenţează în mod direct nivelul de satisfacţie al userului în raport cu site-ul; stabileşte o legatură directă între intenţia userului şi rezultatul interacţiunii cu site-ul;
- "satisfaction": oferă o radiografie exactă a nivelului general de satisfacţie a userilor; are implicaţii directe asupra capacităţii unui site de a-şi reţine vizitatorii (new vs old);
- "reccommendation": cuantifică dimensiunea şi potentialul viral al site-ului; permite segmentarea userilor în categorii uşor de identificat: promotori/pasivi/detractori; monitorizat pe perioade îndelungate de timp, măsoară evoluţia bazei de vizitatori (instrument de benchmarking);
- "returning rate": reflectă potenţialul de fidelizare al site-ului;
- "time spent on site": masoară intensitatea vizitei şi nivelul de interes generat de site.
 

back