Hyperactive: în cinci ani vom ajunge în top trei agenții

Published on 29 October 2009

Madă ÅŸi Alex * continuă drumul inițiatic * următoarea oprire * Paul Greceanu, 30 * la parter * stația hyperactive * Iulia Șerbulea iese în întâmpinare * Alex Visa? * întârzie un pic * aÅŸteptăm ca niÅŸte copii cuminți ce suntem * vine * apăsăm play * ÅŸi... *

-    Facem proiecte miÅŸto; anu` ăsta am avut proiecte pentru ING, Renault, Avon, un proiecțel micuț pentru Arbomedia, pentru Impact... au fost ceva;
-    Este o reorientare a bugetelor; senzația mea esta că, overall, piața, la sfârÅŸit de 2009, va creÅŸte cam cu 5-10% față de 2008;
-    Nu ÅŸtiu dacă sunt eu ultimul optimist în viață, dar, în anii trecuți, aÅŸa păream;
-    Nu pare o răcire a bugetelor, pare o redistribuire; bugete din offline sunt redistribuite în online pentru că iÅŸi captează mult mai bine clienții în mediul ăsta; e mult mai eficient;
-    Clienți cu care anul trecut nu reuÅŸeai să vorbeÅŸti, anul ăsta par dispuÅŸi să asculte; că vor investi anul ăsta, că vor investi la anul, rămâne de văzut;
-    Da, oarecum cred că va fi mai bine; fundul sacului a trecut; acum ne îndreptăm spre buza sacului, în sus; n-o să fie fenomenal, dar o sa fie din ce în ce mai bine;
-    De ce folosim exemplul UK? UK este excepția care întăreÅŸte regula. Este piața unde TV-ul are un share de 21% ÅŸi internetul 23%. Nu e internetul mare, e TV-ul mic ... Aspirațional cu toții dorim să fim acolo dar în momentul actual UK este peste americani din punct de vedere al share de bugete; e ciudat să ne comparăm cu ei la dimensiuni ÅŸi share; poate la standarde;
-    România coordonează direct sau indirect bugete sau strategii în Serbia, Bulgaria, Ucraina, Moldova; ÅŸi, din ce în ce mai mult, clienții vor începe să lucreze regional ÅŸi să gândească regional; e mult mai simplu; cu ocazia asta va creÅŸte ÅŸi industria;
-    Proiectul meu de suflet este ÅŸi rămâne ING. în acelaÅŸi timp, ne putem mândri cu o campanie pentru Avon, un microsite executat în numai 5 zile ÅŸi care a avut un succes foarte mare; atât de mare încât a fost luat cu copy/paste ÅŸi implementat în Ucraina;
-    Ne lăudăm că facem propuneri ÅŸi proiecte cool ÅŸi avem o relație de parteneriat cu clienții noÅŸtri ... d’ aia suntem aici: să le arătăm ce pot să facă în online ÅŸi, mai ales, cum ca să aibă ÅŸi succes;
-    Relațiile noastre cu clienții sunt ÅŸi au fost foarte bune; facem echipă cu clienții noÅŸtri ÅŸi ducem împreună proiectul mai departe;
-    Cu o chestie care are introducere, cuprins ÅŸi încheiere, mergi mai departe; unele sunt de succes, altele nu; dacă ar fi toate de succes am fi cu toții miliardari; învățăm pe zi ce trece;
-    Unele merg foarte bine, altele nu merg deloc; trebuie să reacționezi la momentul respectiv, să vezi ce trebuie ajustat;
-    Peste cinci ani? Oh, boy... suntem, într-adevăr recent lansați, dar suntem o echipă care are multă experiență pe piața de la noi cu puncte de excelență în fiecare domeniu: strategie, creație, development, media;
-    Vom continua categoric să creÅŸtem; zic eu top trei agenții în cel mult cinci ani;
-    Da ÅŸi nu. De multe ori, un premiu ajută la reputația unei agenții; sunt situații în care nu poți să înscrii un proiect care e foarte bun într-un concurs;
-    Vrei să obții PR bun? Un premiu îl iei pentru munca din trecut. Important este să te menții ÅŸi să continui să dovedeÅŸti că scoți chestii tari, care merită să fie premiate.


back