GreenPixel: Piața în care activăm noi va exploda la anul

Published on 03 November 2009

Mădă&Alex * cum se cheamă atunci când cei doi fac pe musafirii? * echipați cu două borcane de dulceață * pentru ÅŸoÅŸoni * bat la poarta * la GreenPixel * deschide Marius Deak * we`re in * malheureseument, n-au ÅŸoÅŸoni * da` au un cațel * ne aÅŸezăm la masă * ÅŸi înregistrăm… *
 
-    În momentul de față, prestăm pentru Vodafone, Paginii Aurii, Sanoma Hearst; în general, clienții noÅŸtri sunt de durată mai lungă; nu avem foarte mulți clienți, dar avem clienți vechi; mai sunt ÅŸi alții; îi găsiți pe site;
-    Sunt clienți cu care am lucrat ÅŸi, acum, când a venit criza, s-au gândit să facă o afacere ÅŸi să schimbe agenția cu una mai ieftinuță, dar după destul de putin timp de lucrat cu acele agenții li s-a acrit; ÅŸi acum se întorc;
-    Sunt oameni care ÅŸtiu exact de ce vin la noi ÅŸi au încercat diverse alte variante ÅŸi când vin, vin cumva cu lecțiile învățate; adică ÅŸtiu exact ce să ceară, cum să ceară, ce înseamnă bine, ce înseamnă greÅŸit; ăÅŸtia sunt niÅŸte clienți foarte buni pentru noi;
-    Sunt clienți care ajung prin recomandări la noi ÅŸi, o dată cu recomandarea, mai primesc ÅŸi alte informații de la clienții care au lucrat deja cu noi; ÅŸi ăÅŸtia ÅŸtiu să asculte ÅŸi să înțeleagă;
-    Mai sunt ÅŸi clienți care încep să afle ce au cumpărat de la noi după ce am început să lucrăm;
-    De când există GreenPixel, ÅŸi zece ani it’s a long time, noi ne-am ocupat de partea grea a onlineului: web development, de infrastructuri, de creat chestii, de branding online ÅŸi mai puțin de advertising online;
-    Direcția în care activăm noi, cu destul de mult succes, nu prea depinde de bugetele de media alocate sau nu onlineului;
-    Da, bugetele de online au mai scăzut, dar nu prea are legătura cu noi;
-    Partea de media din cifrele noastre de afaceri reprezintă fix 0%;
-    Si noi suntem agenție interactivă ÅŸi ceilalți sunt agenții interactive, dar facem lucruri destul de diferite;
-    Comparativ cu anul trecut, prima jumătate a anului fiscal înseamnă pentru noi o creÅŸtere cu vreo 60%;
-    Piața în care activăm noi, în loc să explodeze, a crescut un pic; probabil că va exploda la anul; sau, ÅŸi mai bine zis, în 2011;
-    Sunt diverse companii care, vrând-nevrând, s-au trezit că au clienții pe online ÅŸi că ar trebui să facă ÅŸi altceva pentru ei decât să le spună prin campanii că sunt frumoÅŸi ÅŸi deÅŸtepți;
-    O bună parte dintre oamenii de marketing au început să simtă onlineul, să îÅŸi dea seama că nu poți să faci totul din comunicare;
-    Încet-încet, din ce în ce mai mulți spun: okay, avem nevoie de mai mult decât comunicare; promovăm, da` ce promovăm? Și încep să apară produse online, servicii online, prezențe online, suport tehnic online, programe de afiliere ÅŸi multe altele;
-    Acum suntem 22; anul ăsta am luat ÅŸase oameni, ar mai trebui să luam, dar depinde ÅŸi de ce cereri o să primim, pe ce perioade… treburi de genul ăsta;
-    La noi a fost un an de investiții; probabil o să fim ca toți ceilalți: o să avem profit mic, dar am facut investiții;
-    Preferat? Am făcut un joc pentru Connex; ÅŸi jocul ăla a stat online fix nouă zile; era de Crăciun; ÅŸi în nouă zile vreo 13 000 de oameni au jucat peste 100 000 de jocuri;
-    Primul Internetics a fost prima ocazie în care oamenii din online au ajuns să se vadă față în față; ÅŸi atunci am aflat cine mai există în domeniul ăsta, cine la ce mai lucrează; atunci ne-am cunoscut;
-    Nu prea ne ÅŸtiam la fețe ÅŸi ne uitam toți urât unii la alți la Interneticsul nr. 1; era inceput, era 2001; nimeni nu ÅŸtia ce o să se întâmple mai departe;
-    Cum a schimbat perspectivele? Păi între 2001 ÅŸi 2009 a apărut o industrie de online;
-    Internetics a ajutat mult aceasta industrie;
-    AÅŸ spune că da; mai mult decât ar trebui; e mai bine cu premii; îți dă niÅŸte vizibilitate; mai prost e că, dacă nu eÅŸti pregătit să te bucuri de acea vizibilitate, riÅŸti.
-    Ne-am făcut un site nou; suntem prima agenție care a împlinit zece ani; merităm asta;
-    Ne-am propus să ajungem într-o zi să lucrăm pentru Connex; s-a întâmplat; ne-am propus să ajungem the best agency in Romania; s-a întâmplat; dup-aia ne-am propus să creÅŸtem ÅŸi să facem ÅŸi mulți bani din asta; se întâmplă;
-    Problema e, la un moment dat, ce-ți propui; ne-am propus să începem să dezvoltăm ÅŸi alte proiecte ÅŸi să ne folosim de experiența acumulată în atâția ani ÅŸi să construim ÅŸi pentru noi, nu doar pentru clienți;


back