2fresh: nu am mai participat; preferăm să susținem Internetics

Published on 28 October 2009

Mădă ÅŸi (ÅŸoc!) Alex * în căutarea interactivilor * victimă nouă * Marius Dascălu * locul faptei: * Coffee Store * Universitate * cum se cheamă atunci când o cafenea se vrea a fi fancy? * victima intră * se aÅŸază * ÅŸi spune: *

-    În 2001 am fost atraÅŸi de ideea Internectis ÅŸi am vrut să ne demonstrăm că putem căÅŸtiga agenția anului, că suntem cei mai buni;
-    În 2005, am câÅŸtigat agenția anului; ne-am dorit mult să ajungem în top ÅŸi am reuÅŸit prin muncă ÅŸi creativitate;
-    În 2006 am ieÅŸit cea de-a treia agenție interactive din România. După acest premiu am luat hotărârea de a susține Internecticsul „din umbră” ÅŸi a ne focaliza atenția pe proiectele noastre ce ne cereau timp ÅŸi inovare. Am preferat să ne concentrăm pe proiecte mari ÅŸi inovatoare;
-    Focusul nostru e oarecum altul. Nu mai vrem să dovedim că suntem o agenție foarte bună; portofoliul nostru ne recomandă, iar clienții ÅŸtiu unde să vină când au nevoie de noi;
   Faptul că noi nu înscriem lucrări în festival, nu înseamnă că lucrările realizate de noi, nu pot fi înscrise direct de client.
-    În România se duce o luptă pentru imagine; ÅŸi, din cauza asta, premiile de la Internetics contează; pentru imagine; să nu înțelegeți că acest lucru înseamnă că ele nu au valoare; au dar poate nu atât de multă cum aveau la început;
-    Celelalte competiții care sunt concurente cu Interneticsul nu se pot încă ridica la standardele Interneticsului; cu toate că sunt bine organizate;
-    Un premiu Internetics nu te ajută să câÅŸtigi un client direct, întotdeauna contează portofoliul agenției, dar mai ales rezultatele obținute în urma proiectelor realizate; un premiu Internectics crează buzz în jurul tău ÅŸi îți aduce awarness, e o recunoaÅŸtere oficială ÅŸi poate ÅŸi un barem de selecție;
-    Avem clienți mari cu care lucrăm foarte bine ÅŸi în mod constant; ne sunt dragi domeniile auto, asigurări ÅŸi, mai nou, platformele de shopping online;
-    Echipa cu care am pornit la drum e cea mai importantă; suntem pasionați de ce facem, dedicați clientului ÅŸi profesioniÅŸti;
-    Faptul că putem să ne alegem clienții, ne ajută; lucrăm uÅŸor cu oamenii de marketing care ÅŸtiu să îÅŸi definească obiectivele clar – proiectele de succes ÅŸi în care poți demonstra că eÅŸti inovator sunt cele care au o strategie bine definită în spate; 
-    Clienții care ajung la noi, ÅŸtiu exact ce vor; numai dacă ai bine definite obiectivele poți cere ÅŸi rezultate pe masură; majoritatea proiectelor realizate de noi au depaÅŸit rezultatele preconizate;
-    Proiectele preferate ale 2fresh? Fiecare proiect este unic ÅŸi lucrăm cu dedicare pentru fiecare; putem spune că brandurile proprii 2fresh sunt mai aproape de sufletul nostru: Portfolios ÅŸi Visualart; În general ne plac provacările, vrem de fiecare dată să ne depăÅŸim limitele ÅŸi să inovăm tot timpul; ne place adrenalina online-ului;
-    Piața de online din România reflectă exact nivelul economiei; online-ul nu e apreciat la adevărata lui valoare, nu are proiecte care să creeze buzz, e exact la fel ca starea generală a țării;
-    Online-ul ÅŸi-a continuat tendința normală de creÅŸtere; banii care s-au cheltuit, s-au cheltuit mai chibzuit, clienții sunt mai interesați să dezvolte proiecte care să aibă rezultate sau care să se justifice; în continuare există ÅŸi va exista o creÅŸtere; vedem asta ÅŸi în bugetele dedicate online-ului în afară;
-    Am auzit că UK e prima țară din lume unde bugetul pentru online l-a depăÅŸit pe cel pentru offline; ÅŸi la noi se va întampla acelaÅŸi lucru, mai greu, dar se va întampla;
-    Online-ul va creÅŸte în detrimentul offline-ului; e harta normală a evoluției;
-    Poate că se dau prea multe premii la Internetics; Esențele tari se țin în sticle mici; multe premii înseamnă calitate diluată; oricine face un proiect mai „interasant” poate lua un premiu, pe când un Internectics trebuie să însemne cel mai bun;


back