Asociația IAB România susține pregătirea în marketing online, alături de Cannes Lions

Published on 05 February 2008

Cannes Lions România a introdus, începând cu acest an, ÅŸi internetul pe lista mediilor de publicitate pentru care se pot înscrie participanții din România, în cadrul programelor a€ž15 pentru Cannesa€, ÅŸi "€žYoung Creatives"€.
 
Această decizie a venit ca rezultat al încheierii unui parteneriat între Asociația IAB România ÅŸi biroul din România al Cannes Lions ÅŸi îÅŸi propune să le ofere tinerilor profesioniÅŸti din mediul online sau studenților care îÅŸi doresc să lucreze în această industrie oportunitatea de a se specializa ÅŸi de a se face remarcați.
 
"€žEducarea specialiÅŸtilor din internetul românesc, precum ÅŸi susținerea ocaziilor care le permit să se manifeste, pentru a promova industria românească de internet sunt printre obiectivele de bază ale asociației noastre ÅŸi de aceea vom susține orice inițiativă de acest gen"€, a declarat Ovidiu Florea, PreÅŸedinte al Asociației IAB România.
 
România va trimite anul acesta la festivalul de la Cannes, în perioada 15-21 iunie, un număr de patru tineri interesați de a lucra în publicitate online, dintre care doi vor participa la programul a€ž15 pentru Cannesa€. O echipă de 2 tineri creativi cu potențial în mediul online va participa la competiția "€žYoung Lions". Cei patru tineri vor fi aleÅŸi dintr-un grup de douăsprezece echipe, care se vor antrena ÅŸi care vor concura în cadrul Școlii Alternative de Gândire Creativă, timp de 4 luni.
 
Pasionații de web se vor putea întâlni cu nume de referință ale comunității lor (vezi Colleen DeCourcy - Chief Digital Officer TBWA Worldwide New York a€“ preÅŸedinte al secțiunii Cyber) ÅŸi vor putea descoperi tendințe noi în comunicarea virtuală, cu ocazia ediției de anul acesta a festivalului Cannes Lions, care se va desfăÅŸura în perioada 15-21 iunie 2008.
  
Echipei de cyber creativi de la 15forCannes i se mai pot alătura încă doi jucători, în funcție de performanțele demonstrate în timpul trainingului ÅŸi al competitiilor, dar ÅŸi în funcție de finanțarea proiectului.
 
Anul trecut, un grup de 18 tineri au reprezentat România la Cannes, întreaga lor pregătire ÅŸi participare fiind susținută de companii private româneÅŸti.
 
În cadrul parteneriatului cu biroul din România al Cannes Lions, Asociația IAB România ÅŸi-a oferit sprijinul pentru a populariza programele 15 pentru Cannesa€ ÅŸi "Young Creatives"€, în rândul industriei de internet, precum ÅŸi în rândul aspiranților care doresc să lucreze în industria de internet din România. 

back