Interactivitate ÅŸi neconvențional pe www.Carlsberg-Ski.ro, de la Activision Marketing

Published on 05 February 2008

Activision Marketing a creat conceptul celei de-a treia ediții a Carlsberg-Ski.ro, pentru Carlsberg România. AceeaÅŸi agenție interactivă s-a ocupat ÅŸi de realizarea tehnică a proiectului.

Sub sloganul "€žCarlsberg dona€™t do web sites, but if it did, it would probably be the best web-sites în the world", www.Carlsberg-Ski.ro transpune vizitatorii într-o zi reală de schi, cu coborâri pe o partie virtuală, unde se pot lua chiar lecții virtuale de schiat. Nu lipseÅŸte nici Carlsberg-Ski TV, cu reportaje de pe pârtiile din România ÅŸi cu evenimentele Carlsberg care au loc în această iarnă.
 
"Internetul se dezvoltă extrem de repede, oamenii se aÅŸteaptă să fie tot timpul surprinÅŸi de posibilitățile reale de transpunere în lumea virtuală pe care le pot oferi Internetul ÅŸi webdesignul. În conceptul special creat pentru versiunea 2008 a acestui site, s-au urmărit clar câteva aspecte: alinierea cât mai bine la strategia de imagine a mărcii, promovarea cât mai corectă în rândul iubitorilor de schi ÅŸi a sporturilor de iarnă pentru a-i atrage să viziteze site-ul ÅŸi să-l recomande mai departe, de unde ÅŸi încercarea de a crea o zi de schi", explică Dan Geagan, Executive Manager Activision Marketing.

La realizarea www.Carlsberg-Ski.ro, echipa de web design de la Activision Marketing a mizat pe o abordare neconvențională ÅŸi a pus accent pe două elemente: mult video integrat ÅŸi grad mare de interactivitate. S-a filmat cu camere video High Definition pe pârtiile din Sinaia, Predeal, Azuga ÅŸi Poiana BraÅŸov. Au fost filmate inclusiv coborâri pe partie, direct de pe schiuri. Filmele au fost prelucrate în studioul propriu al agenției. Pentru o experiență unică a utilizatorului, Activision a ales varianta unei rezoluții full screen pentru tehnologie Flash.
 
Miza vizitării site-ului sunt concursurile. Primul dintre ele constă în realizarea virtuală a celei mai tari perechi de schiuri cu ajutorul elementelor grafice puse la dispoziție de site. Aplicația este user-friendly ÅŸi stimulează creativitatea, oferind multe posibilități în îmbinarea elementelor. CâÅŸtigătorul primeÅŸte de la Carlsberg perechea de schiuri proiectată. Cel de-al doilea concurs are ca premiu o excursie în Elveția, care va fi acordată celui care va demonstra că schiul este sportul lui favorit, încărcând pe site poze sau filme personale făcute la schi.

back