Asociația IAB România publică un set de standarde ÅŸi recomandări pentru email marketing

Published on 19 February 2008

Asociația IAB România continuă standardizarea activităților de publicitate ÅŸi marketing pe internet printr-un set de standarde ÅŸi recomandări privind marketingul prin email.
 
Documentul, finalizat în decembrie anul trecut, a fost supus, la începutul acestui an, unei consultări largi în rândul membrilor IAB România, care au avut astfel ocazia să contribuie la această nouă inițiativă de autoreglementare a industriei de internet.
 
Standardele ÅŸi recomandările IAB România privind marketingul prin email îÅŸi propun să stabilească o referință clară în ceea ce priveÅŸte practicile de excelentă în marketingul ÅŸi publicitatea prin internet ÅŸi să le delimiteze pe acestea de practici neloiale sau ilegale. În acelaÅŸi timp, aceste standarde ÅŸi recomandări îÅŸi propun să ajute fiecare persoană interesată de marketing sau publicitate prin email să folosească cele mai bune practici pentru desfăÅŸurarea acestei activități ÅŸi să evite orice riscuri asociate cu această activitate.
 
"€žIAB România îÅŸi propune ca anul acesta să transforme adoptarea de standarde într-un proces dinamic ÅŸi continuu, în care să fie implicați câți mai mulți membri ai Asociației, ÅŸi care să acopere cele mai importante nevoi de standardizare din piața românească de internet"€, a declarat Ovidiu Florea, preÅŸedintele Asociației IAB România.
 
 Standardele ÅŸi recomandările IAB România privind marketingul prin email sunt disponibile pe website-ul Asociației IAB România, www.iab-românia.ro, pentru oricine este interesat să le consulte. Orice întrebare privind aceste standarde ÅŸi recomandări poate fi adresată prin intermediul Centrului de suport ÅŸi sesizări al IAB România (la adresa de email: standarde at iab-românia.ro), la fel ca în cazul standardelor privind publicitatea online.
 
 Sursa: Asociația IAB România 

back