F5 ÅŸi Blue Idea lansează SMARK

Published on 09 April 2009

 F5 ÅŸi Blue Idea au lansat SMARK, un instrument de perfecționare ÅŸi networking pentru profesioniÅŸtii care lucrează în marketing.   

 SMARK îÅŸi propune să devină un etalon de „smart marketing”, o sursă de knowledge, prin crearea unei platforme complexe de informare ÅŸi consultanță în domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. 

 „SMARK este, în momentul acesta, singurul produs editorial dedicat exclusiv industriei de marketing din România. Ne dorim, prin abordarea editorială niÅŸată - mă refer aici la analize de piață, interviuri sau editoriale scrise de specialiÅŸti în fiecare sub-domeniu al marketingului - să ne distanțăm de conținutul generalist existent în publicațiile de pe piață ÅŸi să venim cu informații specializate ÅŸi, în acest fel, mult mai utile comunității pe care încercam să o creăm prin SMARK”, a declarat Ruxandra Gubernat, redactor ÅŸef. 

Conținutul editorial al SMARK.ro este realizat de o echipă de jurnaliÅŸti de specialitate, aflați sub coordonarea Ruxandrei Gubernat, redactor ÅŸef. De asemenea, o serie de specialiÅŸti în domeniu s-au alăturat proiectului sprijindu-l prin contribuții editoriale. Astfel, încă de la momentul lansării, specialiÅŸtii în marketing pot citi pe SMARK.ro editoriale purtând semnătura unor profesioniÅŸti locali ÅŸi internaționali precum: Mihai Bârsan, Ștefan Teodorescu, Elena Șerban, Ștefan Liuțe, Șerban Alexandrescu, Răzvan Căpățână, Sorin Axinte, Cătălin Rusu, Lorand (Boți) Balint, Mark Earls, Ilan Geva, John Griffiths, Chris Forrest sau Seth Godin. 

 „Componenta de publishing, adică SMARK.ro, este doar o parte din ceea ce ne propunem să realizăm prin acest proiect. Am pus bazele unei structuri care se va implica activ în generarea de business intelligence în zona de marketing, constând în proiecte complexe de cercetare în partneriat cu o serie de companii respectate în domeniu. Mai mult, ne vom canaliza resursele spre generarea de know-how, prin crearea unor platforme de training de specialitate ÅŸi facilitarea interacțiunii între cei pe care îi numim generic marketeri”, a completat Costin Radu, Managing Partner Blue Idea. 

Strategia de brand, manifestarea în identitatea vizuală a mărcii SMARK ÅŸi design-ul platformei de publishing a fost asigurat prin serviciile de branding oferite de Rusu+Borțun Brand Growers™ , dezvoltarea platformei web fiind asigurată de echipa F5 Realitatea-Cațavencu. 

back