Agenția Trip Media ÅŸi-a lansat site-ul

Published on 17 February 2009

Noul website tripmedia.ro a fost conceput ca un site de portofoliu iar de la lansare ÅŸi până în prezent traficul site-ului a crescut de aproape 3 ori, având o medie   de 120 de utilizatori unici.

“Am constatat că unul dintre cei mai dificili clienți cu care poți lucra eÅŸti chiar tu insuți. Timp de trei ani am produs în jur de 5 variante de layout pentru site-ul nostru, dar toate au rămas la stadiu de proiect din diverse motive: unele layouturi nu ne plăceau îndeajuns, iar pentru altele nu aveam timp suficient pentru a le finaliza optând pentru a respecta termenii de execuție ale site-urilor curente. Până la lansarea site-ului ne-am confruntat adeseori cu necesitatea de a ne face cunoscut portofoliul fiecărui client nou fiindcă, de obicei, clienții nu cunoÅŸteau decât soluțiile lucrate împreună. Nu de multe ori am fost puÅŸi chiar în situația de a fi întrebați cu ce ne ocupăm”, Alexandru Naftănăila, Managing Partner la TripMedia Dezvoltare.

Agenția Trip Media lucrează în acest moment la dezvoltarea unei aplicații de task tracking adresată atât agenției cât ÅŸi clienților, care vor putea să vadă, în timp real, starea în care se află proiectul propriu.

Din portofoliul agenției Trip Media fac parte clienți precum Orange, Flamingo International, Libra Bank, Ministerul de Externe iar printre proiectele implementate de agenție se numără: Site-ul Romantic FM, Soluții Magice – o campanile virală gândită de la zero – care, cu un buget minim ÅŸi fără niciun fel de reclamă plătită, a ajuns la 5928 participanți ÅŸi 274.369 de vizitatori unici în 2 luni ÅŸi Proiectul Orange - Caută ÅŸi CâÅŸtigă pentru care agenția a gândit mecansimul campaniei. Campania a reprezentat o provocare la nivel de securitate despre care s-a discutat pe parcursul a 50 de pagini în forumurile Softpedia.
 

back