Mercedes-Benz România a lansat www.media.mercedes-benz.ro

Published on 14 November 2008


























Mercedes-Benz România a lansat noul site media în limba română, www.media.mercedes-benz.ro.

Acesta este integrat în website-ul internațional Daimler Global Media Site, www.media.daimler.ro.

Noul website a fost conceput ÅŸi implementat pentru a facilita accesul la informațiile despre Mercedes-Benz România, dar ÅŸi pentru a pemite o comunicare mai eficientă între utilizatori.

Site-ul este personalizat cu un conținut specific activității Mercedes-Benz România. Utilizatorul are acces la diferite materiale în limba română, precum informații despre companie, rezultatele financiare ale acesteia ÅŸi mărcile pe care le reprezintă în România (Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep ÅŸi Mitsubishi Fuso), imagini la rezoluție mare, materiale audio ÅŸi video.

În 2008, Mercedes-Benz România ÅŸi-a relansat website-ul (www.mercedes-benz.ro) cu un nou design, ce pune accent pe un vizual mai emoțional, dezvoltă o experiență de marcă puternică ÅŸi asigură un acces mult mai facil la toate informațiile despre produsele, serviciile ÅŸi centrele autorizate de vânzări ÅŸi service Mercedes-Benz.

Alături de această lansare, anul acesta Mercedes-Benz România a dezvoltat mai multe proiecte în mediul online autohton, acest lucru fiind un răspuns firesc la expansiunea internetului ÅŸi a comunicării digitale, într-o perioadă în care evoluția unei companii se află într-o strânsă legătură cu imaginea sa în mediul online. În ultimii ani, internetul s-a transformat într-unul din cele mai importante medii de vânzare pentru industria automobilelor. Astfel, pe parcursul lui 2008, Mercedes-Benz România a dezvoltat ÅŸi implementat proiecte precum: noile website-uri Dodge, Jeep, Chrysler, noul Configurator Auto Mercedes-Benz, noul website Mercedes-Benz, website-ul Mercedes-Benz Financial Services România, aplicația de autorurisme rulate, dar ÅŸi site-urile centrelor autorizate de vânzări ÅŸi service Mercedes-Benz.

La nivel internațional, Daimler Global Media Site are peste 105.000 de utilizatori înregistrați, acesta fiind lansat în 1997 ÅŸi relansat în 2001, cu un nou design ÅŸi noi funcționalități.

back