Internetics aniversează 10 ani

Published on 24 August 2010

Cea de-a zecea ediție Internetics va avea loc în această toamnă, înscrierile urmând să se poată face începând cu 1 septembrie ÅŸi până la 1 octombrie, pe acest site.
Vor putea participa în concurs lucrări ÅŸi campanii realizate până la 1 octombrie 2010, încheiate sau aflate în curs de desfăÅŸurare.
 
Jurizarea Internetics 2010 va avea loc în luna octombrie, urmând ca Gala de premiere ÅŸi evenimentele din cadrul festivalului să aibă loc în perioada 17-18 noiembrie.
Structura competiției ÅŸi regulamentul ei rămân neschimbate față de ediția precedentă. Site-ul va fi relansat cu un nou design odată cu începerea înscrierilor.
Internetics se adresează agențiilor full service, de branding ÅŸi interactive, diviziilor de online ÅŸi shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe soluțiile de comunicare oferite de agenții clienților în contextul actual al pieței.
 
Internetics este un proiect inițiat de Millenium Communications, fiind susținut de  Asociația IAB România încă din 2007.

Anul acesta, pentru un plus de acuratețe ÅŸi pentru a îmbunătăți calitatea informațiilor oferite juriului, Internetics a încheiat un parteneriat cu eResearch Corp, agenție de cercetare online care implementează în România metodologii de cercetare ÅŸi analiză a datelor unice pe piața autohtonă prin valoarea pe care o dau vocii consumatorilor.
 
Participanții categoriei de concurs "Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare" vor fi invitați să urmeze instrucțiunile organizatorilor pentru a permite colectarea datelor necesare pentru analiza pe care eResearch Corp o va oferi juriului Internetics. eResearch Corp va folosi pentru colectarea datelor eXperience - un instrument complex de web usability  ce permite monitorizarea ÅŸi analizarea satisfacției vizitatorilor în raport cu site-urile monitorizate.
 
Despre eXperience:
- te ajută să-ți înțelegi vizitatorii ÅŸi să-ți adaptezi site-ul în baza feedback-ului obținut de la aceÅŸtia.
- este un instrument complex care îți permite să monitorizezi ÅŸi să analizezi  satisfacția vizitatorilor în raport cu site-ul tău.
- ia  permanent pulsul userilor ÅŸi îți spune cum reacționează aceÅŸtia la fiecare modificare de conținut sau de structură a site-ului.
 
Instrumentul se bazează pe colectarea aprecierilor userilor la cald, imediat dupa ce aceÅŸtia încheie vizita pe site-ul analizat, sumarizând 7 indici la care se adaugă date de trafic ÅŸi reprezentarea acestora în funcție de datele socio-demografice.
Cei 7 indicatorii sunt:
- "visitor frequency": măsoară gradul de fidelizare a vizitatorilor;
- "primary purpose": indică motivele pentru care userii accesează site-ul;
- "task completion rate": influențează în mod direct nivelul de satisfacție al userului în raport cu site-ul; stabileÅŸte o legatură directă între intenția userului ÅŸi rezultatul interacțiunii cu site-ul;
- "satisfaction": oferă o radiografie exactă a nivelului general de satisfacție a userilor; are implicații directe asupra capacității unui site de a-ÅŸi reține vizitatorii (new vs old);
- "reccommendation": cuantifică dimensiunea ÅŸi potentialul viral al site-ului; permite segmentarea userilor în categorii uÅŸor de identificat: promotori/pasivi/detractori; monitorizat pe perioade îndelungate de timp, măsoară evoluția bazei de vizitatori (instrument de benchmarking);
- "returning rate": reflectă potențialul de fidelizare al site-ului;
- "time spent on site": masoară intensitatea vizitei ÅŸi nivelul de interes generat de site.
 

back