Marius Deak, CEO/Creative Director la Green Pixel

Interviuri

Marius Deak, CEO/Creative Director la Green Pixel 10 June 2008

1214405873_marius-deak.jpg  Marius Deak, CEO/Creative Director la Green Pixel, participant ÅŸi câÅŸtigător în cadrul primelor ediÅ£ii ale festivalului, oferă câteva sugestii pentru alcătuirea unui juriu mai bun la Internetics.

  Am stat de vorbă cu agenÅ£ii care au câÅŸtigat de-a lungul celor 7 ediÅ£ii de până acum ale festivalului. I-am întrebat pe câÅŸtigători cum li se pare direcÅ£ia pe care va merge Internetics începând cu 2008, pe cine ar dori să vadă în juriu ÅŸi ce a însemnat pentru ei câÅŸtigarea unui trofeu.

  Cum apreciezi faptul că Internetics îÅŸi propune să premieze începând cu acest an eficienÅ£a online?
 
 Marius Deak:
Mi se pare un pas înspre normalitate, în special pentru faptul că mulÅ£i vor înÅ£elege că nu tot ce acoperă ecranul "se mănâncă" (de către utilizatori). A sosit momentul ca Internetics să arate că bunul simÅ£, înÅ£elegerea clientului ÅŸi abordare lui cu respect cresc ÅŸansele de succes, ÅŸi implicit eficienÅ£a comunicării.
 
  Pe cine ai vrea să vezi în juriul Internetics de anul acesta?
 
 Marius Deak:
Sincer mi-aÅŸ dori să văd în juriu, pe lângă specialiÅŸti, ÅŸi o parte de ... oameni normali. Oameni care au mai puÅ£ină legătură cu industria, posibilităţile, limitările, agenÅ£iile sau bugetele. Altfel spus, consumatori. Dar niÅŸte consumatori capabili să se prefacă în timpul jurizarii că sunt cu adevărat interesaÅ£i să găsească ÅŸi să cumpere ceea ce le este prezentat în lucrări.

  Ce a însemnat câÅŸtigarea unui premiu Internetics în evoluÅ£ia business-ului tău?
 
 Marius Deak:
Internetics acordă premii. Alte festivaluri acordă premii. Toate premiile sunt importante pentru creÅŸterea unui business, pentru că sunt certificări ale unui nivel la care ai ajuns. Ce pot să spun ? Ajută mult încă un premiu, dar depinde foarte mult ce faci cu el după ce îl obÅ£ii. 

Înapoi