Internetics 2009 are juriu de bloggeri

Comunicate de presa

Internetics 2009 are juriu de bloggeri 13 August 2009

Internetics crede în social media. EdiÅ£ia 2009 aduce pe lângă juriul format din specialiÅŸti de branding, marketing ÅŸi publicitate, un juriu secundar format din bloggeri. Lista finală a fost realizată de consultantul extern al festivalului din acest an – Victor Kapra.

Juriul de bloggeri este format din: IonuÅ£ Popa (www.ionutpopa.ro), Marius Sescu (www.mariussescu.ro), Alexandru Negrea (http://buddha.voce.ro/), Cetin Ametcea (www.arhiblog.ro) ÅŸi Costin Cocioabă (www.refresh.ro). Ei îÅŸi vor desemna propriii câÅŸtigători, principalele criterii de selecÅ£ie fiind: creativitatea, puterea ideilor ÅŸi inteligenÅ£a în implementare. 

„Cred că printre bloggeri găsim destui comentatori avizati ai internetului românesc, din simplul motiv că aceÅŸtia petrec mult timp online. Nefiind înregimentaÅ£i 100% în business-ul online îi putem suspecta ÅŸi de o anumită obiectivitate. Mă bucur că am găsit în echipa Internetics multă deschidere în acest sens. Sunt sigur că ediÅ£ia din acest an va fi un succes”, a spus Victor Kapra, consultantul festivalului în acest an.

“Indiferent de cât de criticată este sau nu blogosfera românească, e tot mai evident că ea există, comentează ÅŸi creează trend-uri. Opiniile bloggerilor pot îngroapa o soluÅ£ie/idee de comunicare în mediul virtual sau o pot populariza enorm. Millenium construieÅŸte un context în care 5 bloggeri (bucureÅŸteni, timiÅŸoreni, ieÅŸini) vor putea să judece creativitatea soluÅ£iilor de comunicare utlizate în cazul lucrărilor înscrise în patru dintre secÅ£iunile categoriei de Best Use of. Ce ne aÅŸteptăm să obÅ£inem prin acest demers? Critică constructivă, un feedback profesionalist ÅŸi un schimb de experienţă utilă. Vorbim în continuare de aceste lucrări din persepectiva creativităţii”, a concluzionat Raluca Băilescu, Director Divizia de Proiecte Millenium Communications.

Bloggerii vor acorda premii extra concurs la secÅ£iunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of  Viral Video ÅŸi Best Use of E-mail Marketing.

Internetics 2009 este un festival de branding, marketing şi advertising, marca Millenium Communications, ce premiază inteligenţa online.

Înscrierile pentru festival încep la 1 septembrie 2009 ÅŸi se încheie la 1 octombrie 2009. Pot participa lucrări realizate până la data de 1 septembrie, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare. Gala de premiere va avea loc pe 29 octombrie 2009.

Deja cunoscutul Internetics se adresează în continuare agenÅ£iilor full service, de branding ÅŸi interactive, diviziilor de online ÅŸi shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe soluÅ£iile de comunicare oferite de agenÅ£ii clienÅ£ilor în contextul actual al pieÅ£ei.

De-a lungul celor opt ediţii precedente, Agenţia Anului la Internetics a revenit următoarelor agenţii: Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) şi 2Fresh Design (2005).


Extra info


Pasionat de tehnologie, IonuÅ£ Popa a lucrat la revista IT&C “XtremPC”, apoi la site-urile de IT www.hit.ro ÅŸi www.go4it.ro. Actualmente, pe lângă coordonarea go4it.ro se ocupă de dezvoltarea de site-uri de ecommerce, de filme ÅŸi proiecte personale.Se informează constant despre ceea ce se întâmplă în IT ÅŸi Internet, pe plan local ÅŸi global, scrie pe blogul său www.ionutpopa.ro sau postează pe Twitter ÅŸi Facebook.

Marius Sescu este absolvent al Facultăţii de Economie ÅŸi Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing. ExperienÅ£a profesională acumulată provine din vânzări, marketing ÅŸi promovare online. Domiciliat în IaÅŸi, Marius este pasionat de blogging, advertising, mediul online, social media, drumeÅ£ii ÅŸi tehnologie. Scrie pe blog din 2007, principalele subiecte abordate fiind reclamele ÅŸi campaniile de promovare, mediul online ÅŸi ocazional articole cu tentă socială. MariusSescu.ro are aproximativ 1200 vizitatori pe zi, majoritatea din România.
Blog personal: www.mariussescu.ro
Proiecte online demarate: optzile.ro

Alexandru Negrea scrie pe blogul personal din anul 2006, iar de la inceputul acestui an scrie si pe blogul ProfitShare - eMag, despre marketingul afiliat si dezvoltarea acestui fenomen in tara noastra. A doua pasiune, dupa blogging, este webdesign-ul, astfel incat multe bloguri din Romania sunt desenate de el (Bobby Voicu, Alin Popescu, Dan Dumitrescu, Alexandru Nistor, Razvan Dinu, Viorel Copolovici, etc.)

Cetin Ametcea aka ARHI este abolvent al Academiei de Studii Economice din BucureÅŸti, secÅ£ia ComerÅ£ ÅŸi a Universităţii Dimitrie Cantemir, secÅ£ia Turism. OcupaÅ£ia de bază, până la blogging, a fost aceea de Project Manager la Philips România. A demisionat deoarece a considerat că bloggingul este mai profitabil. Astfel, Cetin este blogger din mai 2007 pe arhiblog.ro. Conform propriilor declaraÅ£ii, reuÅŸeÅŸte să facă blogging “cu relativ succes si relativă popularitate” pe “unul din blogurile top 5 din România”. Scrie de asemenea pe maibun.ro, cetin.ro ÅŸi resursadefun.ro

Prezent pe internet încă din 1997, Costin Cocioabă a lansat ca freelancer diferite proiecte online de succes, ce i-au adus în 2004 ÅŸi un premiu Internetics, locul I al categoriei Divertisment, devansând site-uri precum IQads, carcotasii.ro, doizece.ro. În prezent, lucrează ca Project Manager la Internet Business Unit ProTV S.A. ÅŸi întreÅ£ine reFresh.ro , arhiva 2.0 a online-ului din România, blog ce îÅŸi manifestă intenÅ£ia cât ÅŸi necesitatea de a "arhiva" idei, proiecte, schimbări ÅŸi decizii din online, pentru a le dezbate împreună cu tine, deoarece ordinea corectă ÅŸi firească a verbelor ar trebui să fie a cunoaÅŸte ÅŸi apoi a utiliza. În urmă cu 3 luni a lansat  sp2.ro, un serviciu gratuit ce-Å£i transformă un URL foarte lung într-unul scurt, ÅŸi organizează lunar evenimentul re:seminar (reseminar.ro), o extensie în offline a refresh.ro.


Înapoi