eOk.ro a lansat o platformă online de audio advertising

Published on 18 May 2009

eOk.ro a lansat o platformă online de publicitate audio ce rulează spoturi gestionate de un adviser intern. Platforma a debutat cu spotul audio care face parte din campania Inima Copiilor ÅŸi care este realizat de Liana Stanciu. 

"Am ales această campanie umanitară fiindcă înțelegem succesul unui proiect nu doar prin rezultatele financiare ci mai ales în modul în care aduce valoare oamenilor. Și ce poate fi mai valoros decât viața copiilor nostri?", spune  Florin Grozea , fondator eOk.ro

Sistemul a fost creat în totalitate de echipa de programatori eOk.ro ÅŸi oferă posibilitatea clienților să îÅŸi promoveze produsele ÅŸi serviciile într-un mod inedit, neintruziv ÅŸi targetat pe diferite publicuri, în funcție de muzica ascultată.  

Spre deosebire de reclamele radio, spoturile din platforma eOk au maxim 8 secunde ÅŸi au link ataÅŸat. Conform statisticilor, 8 secunde sunt de ajuns pentru a anunța un serviciu, produs sau concept nou, urmând ca ascultătorul să afle mai multe informații după ce accesează link-ul din widget. 

 "Lumea s-a obiÅŸnuit să ignore bannerele care apar peste tot pe internet. Reclama trebuie să fie relevantă ÅŸi non-conformistă pentru a-i atrage atenția vizitatorului. Ca agenție de publicitate, de astăzi poți apela la reclama audio care îÅŸi atinge scopul chiar dacă ascultătorul vizitează altă pagină de web în acelaÅŸi timp. Și asta fără să-l deranjeze", declară Emi Gal , CTO eOk.ro.

Spoturile audio difuzate sunt create special pentru clienți, producția lor fiind oferită gratuit în pachetele de campanii. În sistem se pot încărca spoturi audio diferite pentru acelaÅŸi client ÅŸi pot fi personalizate în  funcție de procentul sau numărul de apariții al reclamei, perioada de timp, site-urile țintă, orele de difuzare, lista neagră a artiÅŸtilor, link-ul ÅŸi bannerul afiÅŸat pe widget.

back