Premiaza inteligenta online. Festival de marketing, branding si advertising " />

Webstyler: "criză? Perfect, investim ÅŸi mai mult."

Published on 05 October 2009

Mădă ÅŸi Alex * strike again * cu întăriri * Raluca * tot pentru vorbit&co * Soldat I. Dobre * um, nu mai reținem numere * Webstyler * yellow * Bogdan Nițu * aÅŸteptăm, aÅŸteptăm * intră * cum se cheamă cineva care e atent la cum se îmbracă? * record? * play * replay... *

-          Ne-am uitat noi aÅŸa pe piață, când am făcut agenția ÅŸi ne-am zis: într-un an trebuie să demonstrăm că suntem cineva ÅŸi vedem noi cum demonstrăm că suntem best-of-the-best; ÅŸi, la un an, a apărut Internetics; ÅŸi am zis: uite, asta e ocazie;
-          Mi-l mai aduc aminte pe Bătrâneanu, de la PcNet , la Gala Internetics când a ținut un speech foarte înflăcărat, energic, despre ideea de start-up; chiar cred că a inspirat pe câțiva; ÅŸi povestea el că a fost chiar ÅŸi femeie de serviciu la început, când a deschis PcNet; zicea că trebuie să tragi oricât;
-          Nu, nu cred că a fost un model;
-          Steve Jobs, cel mai simplu exemplu, care zice: ah, criză?, perfect, investim mai mult, ceea ce ÅŸi noi am făcut; n-am investit neapărat mai mult, dar, de când a început criza, n-am schimbat planul de investiție de niciun fel;
-          Am început anul cu 20 de oameni ÅŸi acum suntem 28;
-          Au fost niÅŸte marketeri care s-au speriat la începutul anului ÅŸi au pus un hold;
-          Spre fericirea noastră, sunt ÅŸi clienți care au spus: putem să o vedem ca pe o oportunitate;
-          Cred că începutul anului nu va aduce mari schimbări;
-          Am estimat eu că vedem mai mult decât o luminiță la jumătatea anului viitor;
-          Sunt semnale ÅŸi din media, sunt ÅŸi la noi semnale că începem să facem din nou niÅŸte lucruri mai creative; ultimele trei-patru luni fiind, mai degrabă, o pauză pe zona creativității;
-          Lucrăm, printre alții, pentru: Phizer, un client care simte mediul ÅŸi îl încurajeaza; ÅŸi pentru TimiÅŸoreana, care va investi.
-          Suntem implicați din ce în ce mai mult în proiecte de PR;
-          Le spunem să bage bani pe Internet clienților, cum să nu le spunem? ce făceam mai mult în trecut ÅŸi nu mai e cazul acum pentru că piața a evoluat, este să explicăm cum e cu internetul în general;
-          Nu o data ne-a ieÅŸit să convingem un client să investească mai mult ÅŸi mai bine: în 2008, am convins un client să investească un buget de cinci ori mai mare. Și rezultatele au fost pe masură;
-          Teoria mea foarte clară e că Internetul nu e doar un mediu, e un loc;
-          Se vede diferența între cei care cunosc Internetul ÅŸi cei care îl au doar într-o listă de planning; e ca mersul pe stradă; dacă stai închis în casă, n-ai cum să ÅŸtii nimic despre stradă;
-          Sunt businessuri care, parcă, îÅŸi deschid  doar mailul. Nu e neapărat nevoie să fie heavy users ca să înțeleagă cum pot exploata mediul ăsta;
-          Proiectul cel mai de suflet e „lumea fără zero”, de la Coca-Cola Zero; e un proiect care a implicat multe resurse; am făcut ceva ce nu s-a mai făcut pe la noi; ÅŸi, probabil, nici pe afară;
-          Trendul este să ieÅŸi din butonare;
-          Nu ÅŸtiu cum ar fi să nu pot sa google everything;
-          Internetics 2009? Te-aÅŸ minti dacă aÅŸ spune da sau nu; nu ÅŸtim încă.


back