Studii de caz Internetics 2010

Published on 06 December 2010

Cum au reuÅŸit să ajungă la performanțele care le-au adus trofee Internetics în cadrul competiției 2010, ce strategie au abordat ÅŸi care au fost concret rezultatele marilor premiați? Puteți afla acum din cele cinci studii de caz ale lucrarilor: Concert la injectoare, TuborgSound.ro, Nae Pop, Fotbal adevarat, Sofer de Romania.

 
Concert la injectoare - Odyssey
CâÅŸtigător BRONZ în categoria Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare ÅŸi Best Use of Viral Video


BACKGROUND
Campanie desfăÅŸurată cu scopul de a scoate în evidență, într-un mod neconvențional ÅŸi cu mult umor, beneficiile carburantului Efix: protecția motorului, reducerea coroziunilor ÅŸi curățarea injectoarelor. Beneficiul de curățare a injectoarelor a fost dramatizat în ideea creativă: „Cu Efix, injectoarele sunt atât de curate încât poți cânta la ele”. Campania ÅŸi-a propus să transmită acest mesaj folosind drept vehicul un film de aproximativ  3 minute ce a circulat viral în mediul online. Filmul ne prezintă un conducator auto ce vine să-ÅŸi ridice maÅŸina  cu injectoarele curățate într-un service. Mecanicii îl iau la miÅŸto, cu argumentul că nu avea nevoie oricum să i se curețe injectoarele, dacă a alimentat cu Efix. Și pentru o demonstrație, îi cântă la injectoarele scoase din maÅŸină. Site-ul este o replică a garajului în care s-a filmat, cu mai multe hot-spoturi în care eÅŸti informat de
beneficiile produsului. De asemenea, cumpărând carburant Efix de minim 50 lei te poți înscrie pe site la o promoție ce oferă în fiecare zi câte un premiu prin tragere la sorți constând într-un plin de carburant. Strategia, creația ÅŸi designul site-ului au fost făcute de Odyssey, implementarea on-line a fost făcută de Infinit Solutions.
[CiteÅŸte mai mult]

 
TuborgSound.ro - Kinecto
CâÅŸtigător ARGINT în categoriile Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare ÅŸi Campanii Interactive


BACKGROUND
La începutul lunii septembrie, Tuborg îÅŸi asuma misiunea de a susține ÅŸi promova muzica romanească din noul val prin lansarea portalului TuborgSound.ro. Pentru a merge mai departe cu această promisiune, Tuborg a lansat o campanie prin care se căuta o trupă care să fie promovată la nivel național, pe spotul TV ÅŸi căreia i se va finanța realizarea unui videoclip.
[CiteÅŸte mai mult]


Nae Pop - Webstyler
CâÅŸtigător ARGINT în categoria Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare ÅŸi AUR la Campanii Interactive


BACKGROUND
Abordare strategică: Fumătorii tind să respingă ‘health warnings’ ÅŸi abordările medicale privind subiectul renunțării la fumat. În aceste condiții, ne-am propus să nu vorbim direct despre renunțarea la fumat prin tratament, ci am ales o soluție prin care să depăÅŸim aceste bariere. Am creat un personaj prin care să aducem în discuție impactul social al dependenței de tutun ÅŸi faptul că dependenții au nevoie de ajutor pentru a renunța. AÅŸa a apărut Nae Pop, fumătorul izolat și bolnav, pe care dependența îl împiedică să ducă o viață sociala normală. Prin intermediul povestii lui Nae Pop am condus fumătorii către site-ul www.elibereazatedefumat.ro, un site al companiei Pfizer în care tratează subiectul renunțării la fumat prin tratament.
[CiteÅŸte mai mult]


Fotbal adevarat - Webstyler
CâÅŸtigător AUR în categoria Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare


BACKGROUND:
TimiÅŸoreana, un brand ce susține pasiunea pentru lucrurile bine făcute ce trec testul timpului, este sponsorul principal al Cupei României la fotbal. Într-un fotbal dominat de scandaluri media ÅŸi non-valori, TimiÅŸoreana ÅŸi-a propus să reînvie spiritul fotbalului, definit prin dedicare, pasiune ÅŸi fair play. Singurul teritoriu unde poate fi regăsit acest spirit este trecutul glorios al fotbalului românesc cu legendele sale.
[CiteÅŸte mai mult]

 
Sofer de Romania - Apropo Media & Aegis Media
CâÅŸtigător BRONZ în categoria Campanii Interactive


BACKGROUND
Recrearea într-un mod tragicomic a experienței de a fi ÅŸofer în România. AÅŸa a apărut ȘOFER de ROMÂNIA, primul joc online de supraviețuire pe ÅŸoselele patriei. Pentru a demonstra că este un adevărat ÅŸofer ÅŸi pentru a putea câÅŸtiga un Opel Corsa, fiecare jucător trebuia să depăÅŸească numeroasele probleme apărute pe parcursul a zece trasee virtuale.
[CiteÅŸte mai mult]

back