Renault România ÅŸi Hyperactive au demarat campania de pre-lansare Koleos

Published on 15 August 2008


Renault România a demarat o campanie online de pre-lansare a primului Crossover Renault în Romania - Koleos, sub sloganul “4x4 ÅŸanse să câÅŸtigi o excursie la Salonul Auto de la Paris”, la 6 august, împreună cu HyperActive.

În cadrul campaniei a fost lansat site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care oferă vizitatorilor oportunitatea de a se înscrie într-o competiție pentru a câÅŸtiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008.

Cele 4x4 variante de câÅŸtig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: “Caravana Koleos”, “Înscrie-te la drive test”, “Quiz Renault” ÅŸi “Echipa Koleos”, fiecare având un mecanism diferit de concurs. După înregistrare, utilizatorii trebuie fie să răspundă la întrebări legate de istoria Renault, fie să identifice traseul corect al Caravanei Koleos în România, să se înscrie pentru un drive test în luna septembrie sau să demonstreze că sunt o echipă unită, ai cărei membri vor alege aceeaÅŸi echipare pentru un Koleos.
Fiecare utilizator se poate înscrie în fiecare din cele 4 concursuri o singură dată, având astfel 4 ÅŸanse de a câÅŸtiga.
Concursurile desfăÅŸurate pe site-ul oficial www.AventuraKoleos4x4.ro vor fi susținute de o campanie de bannere ÅŸi de Google Adwords.

"Colaborarea cu Renault ne bucură foarte mult. Strategia ÅŸi conceptul campaniei Aventura Koleos  precum ÅŸi toate elementele necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispoziție pentru implementare. www.aventurakoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut ÅŸi în care am crezut de când am primit brieful. Suntem foarte mulțumiti de rezultatul final ÅŸi credem că va reuÅŸi să atingă toate obiectivele agreate împreună cu reprezentanții Renault România", a declarat Alex ViÅŸa - Managing Partner HyperActive.

HyperActive
a câÅŸtigat acest proiect în urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008.
“Am ales abordarea ÅŸi conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezintă caracteristicile Koleos ÅŸi obiectivele pe care ni le-am propus pentru această campanie. Experiența relevantă în proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic în favoarea deciziei de a realiza acest proiect împreună”, a declarat Elena BuhuÅŸ, Manager Marketing Relațional Renault.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este alcătuită din Elena BuhuÅŸ – Manager Marketing Relațional Renault, Ioana Știrbu – Responsabil Internet Renault, Ruxandra Dragomirescu – Responsabil Marketing Relațional Renault. Din partea HyperActive au lucrat la acest proiect: Iulia Șerbulea – Senior Account Manager, Alecs Stan - Creative Director, Ovidiu Boc - Development Director ÅŸi Marian Străinu - Online Media Director.

Sursa: HyperActive

back