Rebrandingul Internetics - semnat de Rusu+Borțun Brand Growersâ„¢

Published on 25 July 2009

Agenția de strategie ÅŸi manifestare de brand Rusu+Borțun Brand Growers s-a ocupat de strategia de repoziționare, designul identitar ÅŸi designul interactiv al festivalului Internetics. Rusu+Borțun este agenția de brand a festivalului ocupându-se permanent de identitatea ÅŸi comunicarea Internetics.

“După opt ani de setare a standardelor în industria online din România, festivalul Internetics se specializează pentru a putea aduce mai multă valoare fenomenului. Brandul Internetics crede în strategie, creativitate, competitivitate ÅŸi eficiență, valori ce n-ar trebui repartizate pe departamente, ci asumate ca trăsături de categorie ale oricărui membru al industriei. Modernizarea business-ului este punctată de noua identitate vizuală ce asigură continuitate ÅŸi claritate brandului alături de promisiunea "premiază inteligența online _", a afirmat Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Borțun Brand Growers™.

Deja cunoscutul Internetics se adresează în continuare agențiilor full service, de branding ÅŸi interactive, diviziilor de online ÅŸi shopurilor de design online. Internetics se află în acest an la cea de-a noua ediție.

back