Realitatea-Cațavencu lansează F5 X-Media

Published on 20 November 2008

Realitatea-Cațavencu anunță lansarea F5 X-Media, prima regie creativă de vânzări concentrată pe online ÅŸi servicii cross-media neconvenționale.

Aceasta va funcționa ca o regie de vânzări care va gestiona rețeaua proprie de website-uri, simultan cu vânzarea de site-uri afiliate ÅŸi a altor servicii New Media oferite de partenerii Realitatea-Cațavencu ÅŸi va colabora cu DBV Media House, regia de vânzări ce administrează spațiile tv, print ÅŸi radio ale trustului Realitatea-Cațavencu, pentru oferirea de soluții cross-media.

F5 X-Media va miza pe abordări creative, neconvenționale generând posibilități variate de expunere a mesajului publicitar online, dar ÅŸi în pachete x-media, combinând mijloace de expunere tradiționale cu tehnologii de ultimă generație - în-stream video ads, mobile ads, situri mobile, bluetooth push, sms push, advergaming etc.

„In new media, mai ales în condițiile actuale de piață, viitorul este al acelora care vor înțelege că business-ul în acest domeniu nu înseamnă doar vânzări la kilogram, ci idei, creativitate maximă, proiecte gândite pe dorințele fiecărui client în parte”, a declarat DragoÅŸ Stanca, managing director new media al grupului Realitatea-Cațavencu.

Regia va fi condusă de DragoÅŸ Gurarosie, care este asistat în relația cu grupul ÅŸi cu celelalte departamente ÅŸi structuri Realitatea-Cațavencu de Irina MoroÅŸanu - business affairs manager. Departamentul Online Sales va fi condus, ca ÅŸi până acum, de Sorin Jianu, iar cel de Service Sales de Cristian Avram.

Portofoliul de servicii F5 X-Media este compus din cinci categorii: Online Sales - axat pe campanii tip banners, video ads, etc. pe website-urile grupului ÅŸi în rețeaua de parteneri ÅŸi afiliați; Web Sevices - platforme e-commerce de tipul Sellerator sau intermediere de vânzări, gen Autonovo.ro; Evenimente speciale - tip RoNewMedia, Politică 2.0, AdBreak, festivalul de publicitate neconvențională ADfel; Proiecte cross-media (x-media) - servicii de convergență ÅŸi idei creative care combină mai multe medii online ÅŸi offline; Alte new media - bluetooth push, advergaming, sms push, mobisites, etc.

back