Print vs. online

Published on 20 January 2009

În contextul unei piețe de online în continuă dezvoltare, care amenință să pună stăpânire pe orice domeniu, care va fi viitorul printului?

În cadrul festivalului AdPrint, aflat anul acesta la cea de-a 10-a ediție, Jan Leube, Chief Creative Officer BBDO Berlin ne va răspunde la întrebarea „Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)”.

Pentru a putea înțelege efectele pe care le va avea în viitor mediul online asupra printului, trebuie mai întâi să analizăm influența pe care acesta a avut-o deja. Această temă va fi dezbătută de către Mauricio Alarcón, în prezent Director de Creație Executiv al agenției S,C,P,F..., una dintre cele mai prestigioase agenții din Spania ultimilor 10 ani, în cadrul seminarului „The place that interactive stole from print”.

AdPrint se va desfasuta anul acesta între 13 ÅŸi 15 februarie, în Poiana BraÅŸov ÅŸi va cuprinde 2 zile de seminarii, petrecerile AdPrint, expoziția lucrărilor înscrise în competiție ÅŸi, evident, Gala de premiere.

Intră aici pentru a vedea cum te poți înscrie la evenimentele AdPrint ÅŸi programul complet.

back