Pixio: rata de penetrare a Internetului creÅŸte, ar trebui să creÅŸtem ÅŸi noi

Published on 23 October 2009

Mădă + Alex * = căutătorii oficiali ai pietrei filosofale * evident, piatra filosofală a onlineului * unde mai fac săpături? * pe cine mai „sapă”? * pe Vlad Ivan * si pe Sorin Voica * adica pe Pixio * nu va spune nimic numele? * nu, pentru că...

...Blue Leaf Multimedia a devenit Pixio (interaction designers). Ce înseamnă asta mai exact? E greu de spus pe scurt. Vom vedea în decurs de circa un an. De ce s-a întâmplat? Pentru că "un brand nu e ce zicem noi că e, e ce zic ei că e". Iar noi ne doream ca ei să zică altceva. AÅŸa că ne-am apucat de treabă * au zis săpații * ÅŸi au mai zis … *

 


-    În afară de cel mai mare proiect, adică rebranduirea noastra, lucrăm la trei siteuri care ne plac foarte mult, pentru că am avut libertate 100%; e un vis... n-am avut niciodata trei proiecte la rând la care clientul să spuna „da” ÅŸi atât;
-    O să încercăm, în perioada următoare, să discutăm mai mult cu voi ÅŸi cu alți oameni;
-    O dată cu rebrandingul o să începem să abordăm mai ÅŸtiințific ÅŸi activitatea de pr ÅŸi comunicare; până acum s-a limitat la a răspunde când vine lumea să ne întrebe: „ce mai faceți?”;
-    Eu am unul preferat: bpv-grigorescu.com; e un design care a reuÅŸit să reziste de-a lungul timpului; am primit întotdeauna numai cuvinte de laudă;
-    În momentul ăsta, totul e bruiat de ce facem pentru noi;
-    Poți să spui că iți place după două-trei luni dupa ce l-ai terminat, pentru că imediat dupa eÅŸti influențat de client ÅŸi de relația pe care ai avut-o cu el; e mai bine să treacă ceva timp; să îl vezi si să spui: uite-l, măh, ce frumos e;
-    Ei nici nu prea trebuie să înțeleagă; preferabil e să vină cu niÅŸte obiective de marketing ÅŸi o idee despre cum funcționeaza siteul.
-    Cine vine ÅŸi spune: vreau trei butoane în flash ÅŸi o bază de date în spate, deja e suspect; ori i-a ÅŸoptit cineva, ori are impresia că ÅŸtie; ÅŸi, de obicei, nu ÅŸtie;
-    Faptul că am facut siteul Internetics a ținut loc de premii câÅŸtigate;
-    Eu îmi amintesc doar culisele, nopți nedormite, emoțile;
-    Îmi amintesc că, într-un an, am avut un colț amenajat sus, La Motoare, ÅŸi când ne-am luat sigla, care era lipită pe perete, am plecat cu tencuiala;
-    Cu o zi înainte, ne-a scăpat un plus sau un minus ÅŸi au apărut câÅŸtigătorii pe site; bine, dar doar pentru câteva secunde; dar de asta nu vrem să ne amintim;
-    Concurența cu celelalte medii e doar aparentă; bugetul pentru a dezvolta un site e infim față de celelalte bugete;
-    E mai uÅŸor să vorbeÅŸti cu client mare, care e obiÅŸnuit să arunce cu sutele de mii de euro pe diverse tâmpenii ÅŸi să-i ceri cinci-zece mii pentru un site, decât unuia care se gândeÅŸte că e jumătate din maÅŸina pe care ÅŸi-a luat-o el săptămâna trecută; eh, acum suntem răi;
-    Din fericire, clenții sunt din ce în ce mai pregatiți: vin cu idei misto, au exemple de siteuri din ce în ce mai bune ÅŸi bugete mai mari;
-    Nu se mai întâmplă ca acum câțiva ani când venea un nene ÅŸi iți arăta un site din afară ÅŸi spunea că vrea să i-l faci pe 500 de euro;
-    Curând, nu, da` cândva, da; minim 20 de ani, maximum 50; eu am zis ca n-o să apuc oricum;
-    Nu cred că poți să ai o industrie la nivelul de afară, atât timp cât nu ai măcar doua-trei generații ieÅŸite dintr-un sistem de invățământ ca lumea; e vorba de programatori de php care să ÅŸtie niÅŸte standarde;
-    E nasol că am pierdut 20 de ani;
-    Semnele ar zice că da; e un trend crescător, dar un trend slab;
-    Atât timp cât rata de penetrare a Internetului creÅŸte, ar trebui să creÅŸtem ÅŸi noi;
-    Nu prea există cristalizare în industria asta; să poți să pui degetul ÅŸi să zici: asta e bun, asta e rău.
 

back