Kraft a lansat site-ul www.musichat.ro, in cadrul celei mai recente platforme de comunicare pentru brandul Jacobs 3 în 1.
Noua platformă de comunicare vine în completarea campaniei de lansare a celor două noi sortimente Jacobs 3 în 1, Latte ÅŸi Intense, ÅŸi urmăreÅŸte crearea unei comunități de muzică online care să conțină cele mai noi subiecte legate de muzică: topuri, interviuri, ÅŸtiri din viața starurilor etc.
Site-ul www.musichat.ro reprezintă elementul cheie al proiectului, unde vizitatorii au posibilitatea de a asculta piesa favorită, după ce au citit o ÅŸtire.www.musichat.ro are ÅŸi o secțiune "upload my band", unde tinerii îÅŸi pot posta filmulețe cu formația lor, imagini din concertele pe care le-au susținut sau la care au participat, cele mai reuÅŸite filmulețe urmând a fi premiate. Interactivitatea site-ului este asigurată prin sondaje, topuri muzicale ÅŸi chiar concursuri periodice, iar moderatorul site-ului este DJ Raul, unul dintre cei mai cunoscuți DJ ai momentului. Pe site există 5 tipuri de muzică, fiecare fiind reprezentat de către un omuleț haios ÅŸi foarte activ, ilustrat astfel încât să preia din particularitățile muzicii pe care o reprezintă. Site-ul www.musichat.ro este susținut ÅŸi de o campanie online care cuprinde bannere, un minigame, video bannere.
"Dincolo de prezența Jacobs 3 în 1 pe site-urile de specialitate era necesar să putem demonstra preocuparea continuă ÅŸi consistentă a mărcii față de noutățile muzicale. Astfel a apărut ideea de
Agenția Scala JWT a conceput design-ul site-ului, optând pentru o grafică veselă ÅŸi colorată ÅŸi un design modern, adaptate targetului tânăr al brandului Jacobs 3 în 1.
Agenția de publicitate online Ninespices este cea care a realizat programarea pentru www.musichat.ro.