Jurizarea s-a încheiat, vă aÅŸteptăm diseară!

Published on 12 November 2009

Jurizarea * done * the winners are… * vineri, 13 * vă aÅŸteptăm * diseara, la 8 * Fratelli Studios * Gala de Premiere * Internetics 2009 * cum a fost jurizarea? * ce au de spus jurații? * păreri&impresii&sfaturi * mai jos, cu liniuță *

-    "Internetics, anul acesta, a fost o competiție dură, mult mai dură decât cele precedente ÅŸi asta se datorează ÅŸtachetei tot mai înalte ÅŸi aÅŸteptărilor ridicate asupra eficienței ÅŸi calității lucrărilor, din toate punctele de vedere." (Bogdan BrânzaÅŸ);
-    "Anul acesta, juriul a fost ceva mai dur ÅŸi mai rezervat la acordarea premiilor decât anul trecut, însă acest fapt, în mod normal, ar trebui să ofere o apreciere mai mare pentru lucrările care au reuÅŸit să obțină atât premiu, cât ÅŸi nominalizare." (Costin Radu);
-    "Prin rezultatele de anul acesta, Internetics dă dovadă că prețuieÅŸte mai mult exigența ÅŸi mai puțin complezența, iar acest lucru nu poate fi decât unul pozitiv, indiferent de circumstanțele în care se întâmplă." (Stefan Liuțe);
-    "Am remarcat faptul că foarte multe dintre agențiile participante la Internetics au preferat să înscrie foarte foarte multe lucrări, nediferențiat din perspectiva principiului calității." (Costin Radu);
-    "Am săpat printr-o mulțime de lucrări în căutarea unora cu adevarat valoroase. (Răzvan MătăÅŸel);
-    "Nivelul lucrărilor înscrise anul acesta în festival a fost destul de scăzut. Doar câteva dintre acestea s-au ridicat la nivelul unor lucrări internaționale, motiv pentru care cred că trebui să ne gândim cum putem stimula pe mai departe creativitatea on-line." (Liliana Caimacan);
-    "Unele dintre agenții au preferat să înscrie tot ce au lucrat în anul anterior, nu doar lucrările care, ținând cont de criteriile de jurizare, ar fi avut ÅŸanse la un premiu." (Costin Radu);
-    "Eu am avut o mare problema cu originalitatea lucrărilor. Cred că este primul criteriu înainte să înscrii la orice festival, de orice factura ar fi el." (Razvan MătăÅŸel);
-    "Lucrările care nu au putut oferi niciun fel de date care să ofere un indiciu asupra eficienței demersului au fost depunctate. Criteriile de jurizare impuneau existența acestor date, lipsa lor făcând evaluarea imposibilă." (Costin Radu);
-    "Unele dintre acestea nu au inclus rezultate concludente în prezentări; din punctul meu de vedere, acele lucrări nu ar trebui acceptate în competiție, ci ar trebui să existe o pre-evaluare înaintea jurizării." (Stephanie Jackson);
-    "Eficiența este încă o preocupare minoră pentru marketerii ÅŸi agențiile de la noi-cel puțin asta deduc din puținătatea informațiilor despre eficiență (rezultate vs. obiective) furnizate de majoritatea lucrărilor." (Stefan Liuțe);
-    "O a doua problemă am avut-o cu faptul că nu mulți au înțeles că este un festival de inteligență în branding, comunicare ÅŸi advertising online." (Răzvan MătăÅŸel);
-    "Am constatat că, în redactarea studiilor de caz, au existat foarte puține agenții care au înțeles că Internetics este un festival de comunicare ÅŸi nu unul care evaluează aptitudinile tehnice ÅŸi de execuție ale participanților." (Costin Radu);
-    "Vis a vis de numărul scăzut de premii: n-aÅŸ zice că nivelul general a fost slab, ci doar că majoritatea proiectelor au stat prea confortabil on the safe side." (Eugen Erhan);
-    "Am jurizat concurenții alături de oameni care au ceva de spus în mediul online iar aceasta experiență m-a îmbogățit ca profesionist ÅŸi ca antreprenor." (Beatrice DaniÅŸ);
-    "O experiență digitală nemaipomenită, condusă de o echipă superbă ÅŸi niÅŸte oameni plini de pasiune, BRAVO!" (Daniel Ionescu);
-    "Juriul ales este de o foarte mare calitate, foarte bine balansat, ÅŸi nu mă refer numai la oameni de agenție vs. din companii, dar mai ales la faptul că fiecare este foarte bun în ambele skills, marketing ÅŸi technical." (Daniel Ionescu);
-    "M-a bucurat însă componența juriului. Un juriu “apolitic” care a luptat pentru standarde în industria de online." (Răzvan MătăÅŸel);
-    "Lucrările care au caÅŸtigat merită însă premiile." (Răzvan MătăÅŸel);
-    "Salut agențiile ÅŸi lucrările premiate ÅŸi nominalizate pentru faptul că au facut față cu brio considerentelor care au guvernat judecata juriului." (Bogdan BrânzaÅŸ)
-    "Personal, mi-aÅŸ dori ca Internetics să continue ÅŸi anul viitor în acest fel." (Bogdan BrânzaÅŸ);
-    "Internetics trebuie să îÅŸi dorească să aducă în prim plan, de la an la an, lucrările care au creat wow în lumea online (eu zic că ÅŸi mai departe – digital) ÅŸi să continue să bridge the gap între agenții ÅŸi clienți." (Daniel Ionescu) 
 

Multumim membrilor juriului care ne-au ajutat cu declarații:
Beatrice DaniÅŸ, Managing Partner, BrandTailors;
Bogdan BrânzaÅŸ, Consultant de brand, CEO, BrânzaÅŸ;
Costin Radu, Managing Partner, IQads ÅŸi Smark;
Liliana Caimacan, Category Manager, Dove;
Daniel Ionescu, Global Business Services - Balkans Leader, P&G;
Răzvan MătăÅŸel, Managing Partner, Arsenoaiei& MătăÅŸel;
Stefan Liuțe, Managing Partner, Grapefruit;
Eugen Erhan, Graphic Designer, Brandient;
Stephanie Jackson, Senior Director Online Marketing, Vodafone;

 

back