Iuliana Stere este New Media Manager la Initiative Romania

Published on 10 June 2008

 Iuliana Stere va gestiona comunicarea online pentru întreg portofoliul de clienți ai grupului de companii din care face parte Initiative, printre aceÅŸtia numărându-se branduri precum: Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer etc.

"Sunt sigur că Iuliana va continua cu succes extinderea investițiilor în mediul digital, iar experiența ei va contribui la dezvoltarea comunității digitale Inițiative. Mă bucur să fi făcut parte din acest département care mi-a oferit o nouă perspectivă asupra business-ului online ÅŸi mi-a deschis noi orizonturi către poziția mea de acum la Httpool€", afirmă Laurențiu Pop, ex New Media Manager Initiative.
 
Printre atribuțiile sale se număra proiectele speciale, partea de buying ÅŸi strategie, relația cu furnizorii de spații ÅŸi servicii online, precum ÅŸi permanenta informare a comunității digitale din Initiative ÅŸi din grupul Lowe cu privire la evoluția pieței de profil.
 
 Iuliana are la activ proiecte de PR, advertising ÅŸi, bineînțeles, campanii de new media, toate derulate pentru sau în spațiul online. A lucrat pentru conturi precum HBO, Peugeot, ABN AMRO sau Domo.
 
Activă pe piață de media românească de 12 ani, Inițiative România este afiliată rețelei internaționale Inițiative Worldwide.
Portofoliul Initiative România include Orange România, Sarantis România, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL România, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.
 
 Sursa: Initiative România 

back