Intertel Communications propune un sistem de management al comunicarii prin Bluetooth

Published on 04 March 2008

Intertel Communications a lansat în România BlueON, un sistem inovator de management al interactivitatii ÅŸi al conținutului ce poate fi distribuit prin Bluetooth, accesibil tuturor terminalelor mobile din clasele intermediară ÅŸi superioară.
 
BlueON a fost dezvoltat integral in-house de către Intertel Communications ÅŸi este un program de automatizare ÅŸi customizare a contentului care urmează a fi trimis către fiecare end-user ÅŸi de dirijare a comunicării uni sau bi-direcționale prin Bluetooth.
 
De fiecare dată când un potențial client se află în raza de acces a dispozitivelor, sistemul central va identifica end-userul ÅŸi va rula "€œprofilul"€ acestuia, respectiv va ÅŸti dacă acel end-user a mai recepționat content ÅŸi ce tip de content, dacă a mai fost înscris la o campanie, dacă a răspuns la eventualele promoții active pentru magazinele din zonă dispozitivului sau din alte zone, la ce activități sau tipuri de activități a interacționat, care a fost rata de răspuns etc.

Portabilitatea ÅŸi scalabilitatea acestui produs sunt aproape nelimitate. Sistemul poate fi amplasat în orice locație ÅŸi poate fi alimentat în cazuri speciale de la surse alternative de electricitate, spațiul necesar fiind de aproximativ 1 dm^3 (un decimetru cub). Sistemul oferă date exacte în timp real, prin intermediul unei interfețe web accesibilă pe bază de user ÅŸi parolă de la orice computer conectat la Internet.
 
Compania Intertel Communications oferă servicii interactive de tip full service, fiind specializată in numeroase platforme digitale; de la marketing interactive / comunicare on-line de performanță ÅŸi mobile marketing, până la servicii de Call-center, Web design ÅŸi Web development, incluzând orice tip de mecanisme de campanii ÅŸi reactivari, integrări mixte de on-line ÅŸi off-line utilizând tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode ÅŸi Voce, follow-up campanii, fulfillment ÅŸi management de premii, având la bază o expertiză tehnică ÅŸi experiență în domeniu de 6 ani.
 
Printre clienții tradiționali ai companiei se număra: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Unilever SCE (Axe, Rexona, Sunsilk, Dero, Omo), Heineken România (Gosser, Heineken), real Hypermarket, Supercard (MOL, C-THRU, STR8), Bakker NV, Prima TV, Kanal D, Gazeta Sporturilor.

Sursa: Intertel Communications

back