Invincibilii * Mădă&Alex * se avantă din nou * George Missail * numero cinquante * pe cine găsim noi aici? * pe Interactions * ÅŸi pe owner * Adrian Alexandrescu * care ne invită pe terasă * ce auzim noi la birou pe înregistrare? * păsărele ciripind * ÅŸi pe el zicând: ... *
- Clientul principal: Nestle; avem patru branduri: Maggi, Nescafe, Nesquik ÅŸi Joe; ne ocupăm de digital ÅŸi CRM;
- Noi am gândit businessul ăsta, aÅŸa: okay, faci un site, da’ de ce? Gândirea de CRM ne ajută să îi dam un scop în viața (lui, site-ului);
- Cam toate programele noastre sunt pe termen lung ÅŸi fiecare pas... implică alt pas;
- Din campania de la Joe – indrazneste si tu, noi facem siteul de campanie; mai lucram pentru Mega Image, pentru Mobexpert, pentru Sensiblu;
- Lasă-mă să-i număr pe birouri: trei ÅŸi cu trei, ÅŸase ÅŸi cu doi, opt... zece în total;
- Toate agențiile mici încep cu o echipă senior; încă suntem la stadiul în care ne bucurăm de statutul de agenție mică în care avem majoritar doar seniori;
- Avem ÅŸi oameni juniori, da` avem o regulă simplă de angajare; trei criterii: caracter, iq sau experiență; dacă ai două din trei, you’re in;
- Ultimul account-executive angajat este candidat de maestru în ÅŸah (fară glumă!); adică învață repede; foarte repede
- Probabil, companiile care fac cu adevarat CRM în România le numeri pe degetele de la o mână; ÅŸi noi avem, din fericire, două dintre ele;
- Am început în ianuarie cu Mobexpert, am adăugat mai târziu două branduri Nestle, am mai adăugat unul ÅŸi acum încă unul; nu e rău;
- Când am început businessul ăsta, am zis: okay, o să fie criză, o să meargă niÅŸte lucruri mai prost, o să facem 250.000 de euro; i-am facut până în mai; ne-am făcut revise, am zis: o să facem 350.000; i-am făcut până în septembrie; ÅŸi am zis că nu mai facem niciun forecast; o să vedem cum o să se termine ÅŸi e bine aÅŸa;
- Se simte ceva din criză, dar clienții nostri mari fiind FMCG ÅŸi retail... ei bine... lumea tot trebuie să mănânce ÅŸi să bea, nu?;
- Pe noi, ca să fiu sincer, cred că ne-a avantajat puțin criza asta;
- Plătim destul de bine, iar cum salariile din multinaționale au înghețat, am avut acces la oameni care, poate, anul trecut n-ar fi fost de scos de acolo;
- Am avut curajul să mergem la client cu proiecte pay-per-result: uite, noi vrem să facem chestia asta, ne plăteÅŸti în funcție de ce rezultate obținem; e mult mai uÅŸor să câÅŸtigi aÅŸa un proiect;
- Noi nu facem bannere, n-am făcut niciodată; sau, mă rog, am făcut unul din greÅŸeală;
- Când au apărut reducerile de buget pentru companii, banii au devenit puțini pentru print, cam puțini pentru altceva, dar suficient de mulți pentru online; sau mă rog pentru un online smart; (Când ai un buget mare de online, începi să te uiți ÅŸi ce merge;)
- Majoritatea campaniilor pe care le facem noi nu sunt vizibile în piață, nu folosesc multă media; noi facem dialog direct cu consumatorii;
- Poate că sunt campanii de care nu s-a auzit, dar cifrele din spate sunt fenomenale;
- Am avut un proiect la care 75% dintre cei care au intrat pe site au cumpărat un produs;
- Chiar m-am bucurat când am văzut în juriu ÅŸi destul de mulți oameni de la clienți;
- Am proiecte de suflet pe care le-am ÅŸi înscris la Internetics; în general, proiecte de suflet sunt toate cele care merg bine;
- Premiile contează, ca în sensul de portofoliu: Ce ați mai făcut? Cum a mers?
- Noi, românii, avem o pasiune pentru a sări peste niÅŸte etape; în afară au început cu 20 înaintea noastră, dar diferența dintre noi nu e de20 de ani; cumva prindem din urmă, sărim peste etape, da` avem ÅŸi un talent enorm să abuzăm;
- Eu urmăresc doar cățiva oameni pe twitter, da` care generează sute de tweeturi pe zi; stiți de banner blindness? Punem pariu că peste un an o să vorbim de twitter blindness?;
- Era, la un moment dat, legenda că Internetul e sold-out;
- Trebuie să înceapă să existe ÅŸi un scop pentru care faci un site;