IAB România ÅŸi PwC studiază piața românească online

Published on 24 July 2008

Asociația IAB România a demarat prima ediție a a studiului privind valoarea pieței româneÅŸti de publicitate pe internet. Studiul se derulează cu sprijinul companiei de consultanță PricewaterhouseCoopers România. Datele vor fi colectate confidențial direct de la fiecare companie participanta ÅŸi se va folosi o metodologie de lucru dezvoltată de PricewaterhouseCoopers împreună cu IAB US ÅŸi IAB Europe începând din anul 1996.

"Acest studiu are două efecte pozitive importante: introduce indicatori internaționali pentru piața de publicitate online din România ÅŸi le oferă membrilor IAB, care vor beneficia de raportul complet, un instrument suplimentar pentru creÅŸterea veniturilor”, a declarat Ovidiu Florea, Managing Partner Media Investment ÅŸi PreÅŸedinte al Asociației IAB România.

Studiul se derulează pe parcursul a  trei luni ÅŸi va oferi informații privind valoarea totală a pieței de publicitate online din România, sezonalitatea pieței  ÅŸi distribuția veniturilor din publicitate pe formatele de publicitate existente ÅŸi pe industriile care investesc în publicitate. 

În urma studiului vor fi elaborate un raport sumar general, care va fi făcut public pe site-ul IAB România (www.iab-romania.ro), ÅŸi un raport complet, care va fi disponibil doar membrilor Asociației.
 
 
Sursa: Asociația IAB România

back