Heineken a lansat Know the signs

Published on 27 November 2008

Heineken România a lansat "€œKnow the signs”, prima campanie interactivă, pe internet, privind consunul responsabil de alcool.

Aceasta este prima campanie de acest tip din domeniul comunicării legate de consumul de alcool ÅŸi va folosi ca mijloace de informare internetul ÅŸi telefonia mobilă.

"Dorim să încurajăm comunicarea mesajelor importante privind consumul responsabil de băuturi alcoolice. Cercetările privind consumatorii ne arată că publicul este deschis pentru discutarea subiectului dar doreÅŸte să o facă într-un mod care este relevant ÅŸi adaptat lui. Abordarea digitală va facilita acest lucru ÅŸi va permite un nivel de interacțiune ÅŸi implicare vital pentru transmiterea mesajului”, declară Marius Melesteu, Director Comercial al Heineken România.

"Know the signs” este numai unul dintre elementele platformei "Enjoy Heineken Responsability” care promovează consumul responsabil de alcool.

Marca Heineken va promova activ în România efortul global ÅŸi va pune consumatorii români în legătură cu această campanie interactivă, implicând în mod direct aproape 180.000 de persoane ÅŸi pe toți vizitatorii website-ului local www.heineken.ro.

back