Garnier a lansat platforma aigrijadetine.ro

Published on 16 October 2008


Garnier a lansat cu sprijinul Kinecto prima platformă de loializare ÅŸi comunitate online pentru brandul Garnier - www.aigrijadetine.ro,  miercuri 15 octombrie.
Platforma pilot de comunicare are ca finalitate crearea ÅŸi susținerea Clubului Garnier, un concept care îmbină un program de loialitate, o comunitate online ÅŸi sfaturi de îngrijire din partea specialiÅŸtilor Garnier.

Concepută sub forma a patru secțiuni - "My Garnier"," Ai grijă de tine", "Sfaturi pentru tine" ÅŸi "Comunitate" – platforma reprezintă primul pas pe care marca Garnier îl face pentru a-ÅŸi consolida relațiile directe cu consumatoarele fidele ÅŸi a le angaja atât în relația cu brandul, cât ÅŸi în relația cu propria lor comunitate.

„Pentru Kinecto, acesta este primul proiect în care lucrăm cu o echipă internațională pentru un brand din FMCG ÅŸi punctul de plecare în extinderea unei idei creată în România. Este un proiect important pentru că am demonstrat că putem livra la standardele de exigență ale unei echipe internaționale, coordonate de headquarter ÅŸi am pus bazele unei premiere pentru România ÅŸi pentru grupul L'Oreal," a declarat Radu Ionescu, Managing Director al Kinecto.

Programul "Ai grijă de tine" a fost creat de Garnier România împreună cu Garnier International, cu suportul lui Patrick Chambon, New Media Director Garnier International, Mircea Pascu, Direct Marketing Manager L'oreal România ÅŸi al agențiilor Kinecto ÅŸi Publicis Net Franța.

back