Criza asta n-o să treacă; e aici, cu noi in pat

Published on 11 November 2009

Mădă&Alex * portocaliu * cum se plimbau ei aÅŸa în offline căutând online, au găsit o uÅŸa deschisă * portocaliu * Senior Interactive * portocaliu * sala de aÅŸteptare * portocaliu * pahare cu H2O * portocaliu * CorinChiriac & MihaiTătaru & RaduGlonț * nu, ei nu sunt portocalii * dar sunt înregistrați:

-    Ultima vreme a fost o perioadă în care s-a lucrat foarte intens; ÅŸi în perioada următoare vor fi multe, multe lansări;
-    Pentru noi a fost an de criză până acum doua luni, când clienții au intrat în fibrilații ÅŸi au început să vină proiecte;
-    S-a simțit o micÅŸorare a bugetelor, dar asta nu înseamna că au fost mai puține proiecte; au fost challenge-uri mai mari, clienți au dorit să primească mai mult în aceeaÅŸi bani; asta e o tendință generală în piață;
-    Toată teoria cu bugetele din tv care se duc în online nu prea s-a întâmplat; sunt foarte puțini clienți care s-au gândit să procedeze aÅŸa;
-    Bugetele de online? Abia anul ăsta le-au depaÅŸit pe cele de TV, pentru prima oară în UK; iar noi suntem cu minimum 10 ani în urma UK-ului;
-    Citeam o analiza ÅŸi spuneau acolo că abia în 2040 vom ajunge la nivelul de trai din vestul Europei; ÅŸi asta dacă ei stagneaza; sau o iau înapoi;
-    România are alte avantaje: sunt fete frumoase, se mănâncă bine, mai găseÅŸti încă produse bio; dar nu faci business la nivelul Europei de vest;
-    Migrarea asta de la tv către online n-o să se produca prea curând pentru că în România nu există o percepție despre mediul online ca fiind un mediu în care să faci reach;
-    Oricum, scula asta pe care o numim Internet ar trebui să facă lucruri mult mai subtile în comunicare decât un simplu reach;
-    Okay, tv-ul face asta foarte cost-effective; probabil o va face ÅŸi Internetul foarte curând; o să depăÅŸim un 35%; o să reuÅŸim să-i concurăm pe cei din tv;
-    Dar ce nu poate face tv-ul ÅŸi facem noi sunt alte lucruri: loializare, fidelizare etc;
-    Pe net ai prins omul, dacă a intrat pe site, nu e ca ÅŸi cum în două minute treaba asta se termina ÅŸi apare brusc Jose Armando; nu, îl ai acolo ÅŸi poți să-i vinzi experiența aia; aici poți să interacționezi cu adevărat cu clientul;
-    Și ăsta este un lucru care nu merită pierdut în supa asta care se vrea a fi reachul. E păcat să-l pierzi; e probabil singura scula care poate face asta; ÅŸi e păcat să nu-l foloseÅŸti ca marketer;
-    Am văzut un studiu trafic.ro făcut în 2009 pe 150.000 de oameni care spunea că 97% dintre clienți declarau că se informeaza despre servicii ÅŸi produse pe net, în timp ce doar 33% îÅŸi întreabă prietenii despre asta;
-    Oamenii care sunt pe net caută informații despre lucrurile din jurul lor; iar Internetul ca sursa de informare are multa credibilitate;
-    Internetul e noua biserică; în ce instituții au încredere românii? În Biserica Ortodoxă, în Armată ÅŸi în Internet; pentru că Internetul e făcut de oameni ca ei;
-    Noi o să creÅŸtem; dacă ne intrebi ce o să se întâmple pe piața asta, Dumnezeu ÅŸi cu Isărescu ÅŸtiu;
-    Eu cred că, la un moment dat, când clienții o să se adune ÅŸi o să se uite pe cifre o să vadă că cifrele alea nu merg bine; iar niÅŸte oameni deÅŸtepți dintre ei o să spună: okay, n-o să taiem bugetele de comunicare; o să le creÅŸtem atât cât ne permitem;
-    Si cred că o sa crească încet aceste bugete de comunicare;
-    Cel mai recent proiect? Intrați pe Skittles.ro, că e misto! Poți să stai de vorba cu un curcubeu :) Din câte ÅŸtim, e prima dată când cineva face brand communication folosind un brand character dotat cu inteligenta artificiala, worldwide. Rămâne cel mai recent o perioadă foarte scurtă, până când vom lansa încă un proiect, la fel de spectaculos.
-    Este o concluzie a faptului că, până la urma, căruța asta trebuie să meargă înainte, roțile trebuie să se învârtă, economia trebuie să funcționeze;
-    Măcar pentru că alți oameni pun presiune asupra acestor oameni prin board-uri; ÅŸi ei cer performanțe;
-    La noi există foarte multe chestii neexploatate;
-    Criza asta n-o să treacă; e aici cu noi în pat ÅŸi trebuie să facem ceva;
-    Printre clienții noÅŸtri sunt: Orange, GlaxoSmithKlein, Wrigley’s, Heineken, VelPitar etc;
-    Noi mai facem lucruri care uneori sunt luate ÅŸi duse în afară; asta e ÅŸi o metrică a succesului;
-    Noi avem clienții cei mai destepti; avem cu ei relații de lunga durata ÅŸi asta spune multe;
-    Și pentru client contează premiile; clientul are ÅŸi el un sef ÅŸi vrea confirmări exterioare ale alegerilor lui;
-    Un premiu contează, în primul rând, pentru mine; urăsc să cred că sunt un om care are în față o banda ÅŸi tot ce fac e să pun iaurt în găletuÅŸă; nu despre asta e meseria asta; nimeni nu ÅŸi-a dorit să intre într-un business creativ pentru rutina din jurul lui;
-    E miÅŸto pentru că cineva vede ce ai facut ÅŸi îi place; ÅŸi tu poți să spui: eu am făcut asta;
 

back