Asociația IAB România a ales Unilever drept Webvertiserul Anului

Published on 06 November 2007

Asociația IAB România, partener al Internetics 2007, a acordat anul acesta premiul "€œWebvertiserul Anului"€, în cadrul festivalului. Premiul, menit să răsplătească inovația ÅŸi vizionarismului clienților în ceea ce priveÅŸte Internetul ca mediu de comunicare, a fost acordat Unilever South Central Europe.
 
"€œIn ultimii ani, Unilever a acordat o atenție din ce în ce mai mare promovării online, iar premiul "Webvertiserului anului" este o recunoaÅŸtere a investiției pe termen lung pe care am dedicat-o acestei promovări ÅŸi a încrederii pe care o avem în acest nou canal media. Ne bucură această recunoastere", declară Simona Tofan, Direct Marketing Communication Manager Unilever South Central Europe.
 
"€žUrmărim permanent să ÅŸtim care sunt canalele media preferate de consumatorii noÅŸtri, cum recepționează ei mesajele noastre ÅŸi cât de importante sunt în viața lor Internetul ÅŸi telefonul mobil. Atât timp cât comunicarea online se va dovedi convingătoare pentru consumatori ÅŸi eficientă pentru business, cu siguranță bugetele investite de Unilever în promovarea online vor fi pe masură"€, explică Simona Tofan.
 
Ea arată că multe dintre mărcile Unilever se adresează unor grupuri de consumatori pentru care canalele de comunicare tradiționale - TV, outdoor, presă - sunt încă principalele surse de informare ÅŸi de divertisment, bugetul Unilever fiind orientat preponderent către aceste canale.
 
"€žComunicarea online creÅŸte însă an de an, cu un ritm mai rapid decât comunicarea pe alte canale, ajungând să dețină un procent din ce în ce mai mare în bugetul nostru de marketing", spune Simona Tofan.
  
Cea mai mare parte a mărcilor Unilever este susținută online. Mărcile Unilever sunt prezente online atât cu site-uri de brand (Dove, Dero, Omo), cât ÅŸi cu campanii legate de anumite lansări sau promoții (Axe, Rexona, Sunsilk, Cif), sau campanii de promovare online derulate pe alte site-uri de interes pentru publicul țintă al fiecărui brand.
 
"€žComunicarea online este foarte importantă pentru Unilever datorită relației directe ÅŸi interactive pe care o stabileÅŸte cu consumatorii nostri"€, concluzionează Simona Tofan. 

back