ARBOinteractive lansează ARBOperformance

Published on 02 April 2009

Regia de vânzări ARBOinteractive lansează ARBOperformance, o rețea de publicitate bazată pe eficiența ÅŸi performanța mesajului publicitar. 

Potrivit Elenei Jigaila, manager ARBOperformance, noua platformă de publicitate pune la dispoziția clienților metode de promovare adaptate nevoilor fiecărei afaceri, tipuri de publicitate "text" ÅŸi "text+logo". Modelul de cuantificare folosit este "cost per click" iar mesajul publicitar va fi vizibil pentru aproximativ 90% dintre utilizatorii de Internet din România. 

"Publicitatea online evoluează cu o viteză fantastică. Drept urmare, adaptarea ÅŸi inovația sunt strategia noastră. Acest nou brand este gândit a fi soluția pentru clienții care au o strategie de business clară ÅŸi bazată pe analiza ÅŸi controlul efectelor banilor investiți în publicitate. Astfel, dorim ca multe din companiile care până acum au fost reticente la ideea de publicitate online să apeleze la acest serviciu. De asemenea, agențiile de publicitate vor avea la dispoziție încă un instrument foarte util în continua luptă pentru creÅŸterea eficienței campaniilor clienților lor", declară Călin RotăruÅŸ, managing director al ARBOinteractive. 

ARBOinteractive are o experiență de peste opt ani pe piața online din România, inițial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca ÅŸi companie separată. ARBOinteractive cuprinde departamentele AdKing (creație online), LogicSearch (search engine marketing) ÅŸi ARBOmobile (marketing mobil).

back