News

Studiu de caz: Coşul Zilnic - Mega Image | 08 December 2009

LUCRARE: Coşul Zilnic – Mega Image AUTOR: Interactions Marketing CLIENT: Mega Image PERIOADA CAMPANIEI: 13 aprilie 2009 - 15 mai 2009   Descrierea lucrării Cum să converteşti 3 obiective aparent divergente şi având în spate un buget destul de mic într-o strategie de succes? Pentru generarea de AWARENESS PE MĂRCILE PROPRII, SCHIMBAREA PERCEPŢIEI DE MAGAZIN SCUMP şi COLECTAREA DE BAZE DE DATE PENTRU

Studiu de caz - Metropotam Interbelic | 19 November 2009

LUCRARE: “Metropotam Interbelic” – http://interbelic.metropotam.ro AUTOR: FourHooks – Metropotam Group CLIENT: URSUS Breweries (subsidiara SAB Miller) PERIOADA CAMPANIEI: 8 iulie 2009 – 10 august 2009 1.    DESCRIEREA LUCRĂRII Microsite destinat să susţină iniţiativa Timişoreana "Redescoperă Bucureştiul de altădată", iniţiativa prin care urmau a fi montate în Bucureşti

Servere dedicate pentru câştigătorii Internetics | 17 November 2009

Hostway România oferă gratuit fiecărui câștigător de la Internetics 2009 câte un server dedicat , pentru o perioadă de un an de zile. Servere de ultimă generație, bazate pe procesoare Intel® Xeon® Nehalem vor fi puse la dispoziția agențiilor, care vor beneficia de cele mai noi tehnologii din domeniu: Intel® Virtualization Technology, Intel® Turbo Boost și Intel® Hyper-Threading. În plus, găzduirea

Pareri despre Internetics 2009 si sfaturi pentru 2010 | 16 November 2009

Gala Internetics 2009 * done * câştigătorii celui mai râvnit trofeu? * puţini, că doar e cel mai râvnit * da` îi găsiţi pe site * despre eveniment, post-event * am cerut păreri * ale participanţilor * cum li s-a părut & ce schimbări ar aduce pentru 2010 * din ce am primit pe mail, mai jos * -    "A fost prima editie în care am fost evaluaţi de oameni cu experienţă mare în

Câștigători Internetics 2009 | 13 November 2009

Internetics 2009 a desemnat câștigătorii celor mai râvnite trofee ale Internetului românesc. În urma cumulării punctelor, trofeul pentru agenția anului a revenit agenției FourHooks.   Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România. Acest premiu a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România.   La

Jurizarea s-a încheiat, vă aşteptăm diseară! | 12 November 2009

Jurizarea * done * the winners are… * vineri, 13 * vă aşteptăm * diseara, la 8 * Fratelli Studios * Gala de Premiere * Internetics 2009 * cum a fost jurizarea? * ce au de spus juraţii? * păreri&impresii&sfaturi * mai jos, cu liniuţă * -    "Internetics, anul acesta, a fost o competiţie dură, mult mai dură decât cele precedente şi asta se datorează ştachetei tot mai înalte şi aşteptărilor

Criza asta n-o să treacă; e aici, cu noi in pat | 11 November 2009

Mădă&Alex * portocaliu * cum se plimbau ei aşa în offline căutând online, au găsit o uşa deschisă * portocaliu * Senior Interactive * portocaliu * sala de aşteptare * portocaliu * pahare cu H2O * portocaliu * CorinChiriac & MihaiTătaru & RaduGlonţ * nu, ei nu sunt portocalii * dar sunt înregistraţi: -    Ultima vreme a fost o perioadă în care s-a lucrat foarte intens; şi în perioada

Noaptea asta e Noaptea Internetics | 11 November 2009

În această seară, vă aşteptăm la Noaptea Internetics. Evenimentul va avea loc începând cu orele 18:30, în Club Prometheus (Piaţa Naţiunilor Unite, nr. 3-5).   Ce v-am pregătit? 18:30 – 20:00: Qlients&Agencies; 20:30 – 22:00: Eficienta in online: potential teoretic sau realitate functionala, acum in Romania; 22:30 – 06:00: InterneticsBeerTweetMeet; Detalii găsiţi aici. Înscrierile

Avantaj Net: ne menţinem în continuare pe poziţii | 06 November 2009

Mădă şi Alex * în vizită * la cine? * Avantaj Net * trepte * multe trepte * o uşă * după uşă, Marius Dosinescu * se aşază * pe scaunul directorial * suntem invitaţi să apăsăm play *   -    Noi n-o să participăm anul ăsta; v-aţi orientat mai mult înspre publicitate şi noi nu vrem să fim într-un concurs în care nu avem ce căuta; noi facem siteuri, nu facem siteuri de publicitate; -   

Calendarul evenimentelor Internetics 2009 | 05 November 2009

Internetics 2009 organizează două evenimente. Miercuri, 11 noiembrie 2009, începând cu orele 18:30, în Club Prometheus, vor avea loc discuţii şi dezbateri pe teme specifice mediului online romanesc. Iar vineri, 13 noiembrie 2009, începând cu orele 20:00, în Club Fratelli Studios, vor fi anunţati câştigătorii Internetics 2009 în cadrul Galei de Premiere. Poţi găsi programul complet

GreenPixel: Piaţa în care activăm noi va exploda la anul | 03 November 2009

Mădă&Alex * cum se cheamă atunci când cei doi fac pe musafirii? * echipaţi cu două borcane de dulceaţă * pentru şoşoni * bat la poarta * la GreenPixel * deschide Marius Deak * we`re in * malheureseument, n-au şoşoni * da` au un caţel * ne aşezăm la masă * şi înregistrăm… *   -    În momentul de faţă, prestăm pentru Vodafone, Paginii Aurii, Sanoma Hearst; în general, clienţii

Internetics îşi va desemna câştigătorii pe 13 noiembrie | 02 November 2009

Vineri, 13 noiembrie 2009, Internetics va desemna câştigătorii celei de-a noua ediţii. Gala de Premiere va avea loc in Fratelli Studios, începând cu ora 20:00. Accesul se va face pe bază de invitaţie.

Hyperactive: în cinci ani vom ajunge în top trei agenţii | 29 October 2009

Madă şi Alex * continuă drumul iniţiatic * următoarea oprire * Paul Greceanu, 30 * la parter * staţia hyperactive * Iulia Şerbulea iese în întâmpinare * Alex Visa? * întârzie un pic * aşteptăm ca nişte copii cuminţi ce suntem * vine * apăsăm play * şi... * -    Facem proiecte mişto; anu` ăsta am avut proiecte pentru ING, Renault, Avon, un proiecţel micuţ pentru Arbomedia, pentru Impact...

2fresh: nu am mai participat; preferăm să susţinem Internetics | 28 October 2009

Mădă şi (şoc!) Alex * în căutarea interactivilor * victimă nouă * Marius Dascălu * locul faptei: * Coffee Store * Universitate * cum se cheamă atunci când o cafenea se vrea a fi fancy? * victima intră * se aşază * şi spune: * -    În 2001 am fost atraşi de ideea Internectis şi am vrut să ne demonstrăm că putem căştiga agenţia anului, că suntem cei mai buni; -    În 2005,

Interactions: am zis: o să facem 350.000 | 26 October 2009

Invincibilii * Mădă&Alex * se avantă din nou * George Missail * numero cinquante * pe cine găsim noi aici? * pe Interactions * şi pe owner * Adrian Alexandrescu * care ne invită pe terasă * ce auzim noi la birou pe înregistrare? * păsărele ciripind * şi pe el zicând: ... * -    Clientul principal: Nestle; avem patru branduri: Maggi, Nescafe, Nesquik şi Joe; ne ocupăm de digital şi CRM; -   

Lucrări Joe - retrase din competiţie | 25 October 2009

Două lucrări au fost retrase din competiţie: "Joe - Îndrăzneşte şi tu", înscrisă de către Interactions şi "Îndrăzneşte şi tu!", înscrisă de către Scala JWT. „Am decis împreună cu clientul să înscriem cazul Joe la următoarea ediţie. Considerăm că până atunci vom avea mai multe activităţi precum şi rezultate care să acopere o perioadă mai lunga de timp,

Pixio: rata de penetrare a Internetului creşte, ar trebui să creştem şi noi | 23 October 2009

Mădă + Alex * = căutătorii oficiali ai pietrei filosofale * evident, piatra filosofală a onlineului * unde mai fac săpături? * pe cine mai „sapă”? * pe Vlad Ivan * si pe Sorin Voica * adica pe Pixio * nu va spune nimic numele? * nu, pentru că... ...Blue Leaf Multimedia a devenit Pixio (interaction designers). Ce înseamnă asta mai exact? E greu de spus pe scurt. Vom vedea în decurs de circa un an. De ce s-a întâmplat?

Internetics spune şi el: hoo cu tata! | 20 October 2009

Pentru că lui Internetics îi plac iniţiativele de responsabilizare socială, a ales să susţină campania “Hoo cu tata” a celor de la TopGear. Dacă şi ţie îţi creşte tensiunea când esti la volan, atunci ia atitudina şi spune şi tu: hoo cu tata bizonilor din trafic. Şi dacă vrei să mai şi câştigi unul dintre premiile puse la bataie de cei de la TopGear, alege un bizon din marea turmă participantă

Gata cu înscrierile, a început jurizarea | 20 October 2009

Începând de ieri, 19 octombrie, a început procesul de jurizare a lucrărilor înscrise la Internetics 2009. Membrii juriului vor juriza online lucrările participante, în perioada 19 octombrie – 6 noiembrie, iar în data de 10 noiembrie 2009, aceştia se vor întalni la ultima etapă a jurizării, pentru a stabili acordarea sau neacordarea premiilor în toate secţiunile de concurs. Nu puţini sunt

Înscrierile la Internetics s-au terminat | 16 October 2009

Dacă voiai să araţi tuturor că ai cel mai mare IQ online, acum nu mai poţi. Pentru că inscrierile la Internetics s-au terminat. Ultima şansă să-ţi înscrii lucrarea a fost joi, 15 octombrie. Puteai s-o înscrii în variantă draft şi să o modifici până sâmbătă, 17 octombrie, ora 20:00. Iar taxa de înscriere trebuia plătită până duminică. Dar asta e istorie deja. Azi, o dată cu începerea

MB Drăgan: facem lucruri mai de criză; nu ne mai jucăm; nu încă | 14 October 2009

Mădă şi Alex * aceşti Bonnie&Clyde ai onlineului * atacă din nou * victima: MB Drăgan * victimele, mai punctual: Mihai Drăgan&Anca Nelersa * el: funny + tricou mişto * ea: mon dieu, she’s cute * sunt ameninţaţi cu reportofonul * sub presiune, spun: ... * -    La prima participare n-am câştigat nimic; şi eram supăraţi; da` l-am felicitat pe Bogdan Niţu şi i-am dat un tricou; noi ne-aşteptam să

Treeworks: nicio firmă nu inventează gravitaţia | 13 October 2009

Mădă&Alex * ies la cafea * cum se cheamă atunci când doi tineri vor să socializeze cu lumea din online? * Cafepedia * terasă * azi vrem cu Treeworks * Cătălin Teniţă * ne recunoaştem * assez-vous * el? – ciocolată caldă cu rom * noi? – doar un interviu * şi o apă plată... * -    Nu prea ne numim agenţie; nu-mi place cuvântul „agenţie”; să-i zicem firmă; -   

Kinecto: Premiile sunt extrem de importante | 12 October 2009

Mădălina şi Alexandru * care preferă Mădă&Alex * în vizită * cum se cheamă atunci când vezi pe fiecare treaptă căte un mesaj? * sediul Kinecto * 5th floor * unde stau interactivii * vine un interactiv * Radu Ionescu * şi noi activăm reportofonul...* -    Răspunsul corect e că nu ştiu încă; eu am nişte issue-uri legate de participările la festivaluri; şi asta ţine de modul meu de a vedea proiectele

Webstyler: „criză? Perfect, investim şi mai mult.” | 05 October 2009

Mădă şi Alex * strike again * cu întăriri * Raluca * tot pentru vorbit&co * Soldat I. Dobre * um, nu mai reţinem numere * Webstyler * yellow * Bogdan Niţu * aşteptăm, aşteptăm * intră * cum se cheamă cineva care e atent la cum se îmbracă? * record? * play * replay... * -          Ne-am uitat noi aşa pe piaţă, când am făcut agenţia şi ne-am zis: într-un an

MRM Partners: lucrează heavy pe net de doi ani | 01 October 2009

Mădă şi Alex * din nou * le place să vorbească *  a doua agenţie * 61 * Nicolae Caramfil *McCann Erickson * um, nu aici * peste drum *  etajul 4 * şi n-au lift * Bogdana Butnar * okay, asteptăm * vine * e captivantă * şi ne place * şi ne zice...*   -    Anul trecut experienţa a fost destul de frustrantă, pentru că nu reuşeam să terminăm niciun site ca să-l înscriem la Internetics; -   

iLeo: 15 oameni, 30 de campanii pe an, 8 premii | 30 September 2009

Mădă şi Alex * prin agenţii * să vorbească&povestească&intervieveze * prima dată * iLeo * 13 * Nicolae Iorga * cum se cheamă atunci când un sediu arată incredibil de bine? * cu Mugur Patraşcu am vrea să... * aşteptăm * Anda Lazăr * cs, clar * salut * Cosmin Nastasă * salut * şi Mugur Patraşcu * on the record, se poate? * mulţumim * restul e... * -    am fost entuziasmat când am participat de

Gala Internetics 2009 are loc pe 12 noiembrie | 16 September 2009

Internetics a mutat Gala de Premiere pe data de 12 noiembrie 2009. Perioada de înscrieri se prelungeşte cu două săptămâni. Participanţii pot completa formularul de înscriere până la data de 15 octombrie 2009. Achitarea taxei de înscriere poate fi efectuată până la data de 16 octombrie 2009. Taxa de înscriere în competiţie este de 200 RON + TVA - pentru categoriile de Campanii interactive

Au început înscrierile la Internetics 2009 | 01 September 2009

Înscrierile la Internetics 2009 se vor putea face timp de o lună, în perioada 1 septembrie - 1 octombrie 2009. Câştigătorii vor fi anunţaţi în cadrul Galei de premiere, care va avea loc pe 29 octombrie.   Pentru a te înscrie în competiţie trebuie doar sa îţi creezi un cont, folosind butonul întregistrare cont nou de pe site. Dacă ai deja unul de la ediţiile precedente ale festivalului,

Internetics are un nou site, lansat iniţial în variantă BETA | 14 August 2009

Noul site Internetics, momentan în variantă BETA, a fost desenat de echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ şi programat de WebMaker. Site-ul îşi propune să fie în concordanţă cu noile valori de brand ale festivalului. Rebrandingul Internetics 2009 a adus cu sine şi un nou site pentru competiţie. Cu o înfăţişare proaspătă şi relaxată, www.internetics.ro prezintă cele mai tari noutăţi despre festival, dar

Internetics 2009 şi-a prezentat juriul | 05 August 2009

Internetics 2009 şi-a anunţat juriul. Aflat la cea de-a noua ediţie, festivalul de branding, marketing şi advertising premiază inteligenţa online. Juriul din acest an este format din: Alin Zăinescu, Beatrice Daniş, Bogdan Brânzaş, Costin Radu, Cristian Manafu, Cristina Micu, Daniel Gavrilă, Daniel Ionescu, Eduard Croitoru, Eugen Erhan, Harry Ioncică, Ionuţ Oprea, Iulian Pădurariu, Liliana Caimacan, Marian Chiracheş, Natalia Stroe,

Internetics 2009 va oferi patru premii extra concurs | 03 August 2009

Pentru prima dată în istoria festivalului, la Internetics 2009 va exista un juriu de bloggeri. Aleşi pe criteriul popularităţii, bloggerii vor juriza în afara concursului,  acordând câte un premiu special pentru următoarele categorii: Best Use of Advergames, Best Use of Viral Video, Best Use of E-mail marketing şi Best Use of Banners. Jurizarea se va face online în perioada 5 - 28 octombrie 2009. Juriul

ZF - Basescu spune ca are bani pentru a-si finanta singur campania | 29 July 2009

·         Guvernul a decis recent ca finantarea campaniei pentru referendum se face in conditiile legii 334/2006, privind finantarea partidelor politice si a campaniilor electorale. Aceasta lege plafoneaza sumele cheltuite  intr-o campanie la 25.000 de salarii minime pe partid, ceea ce inseamna ca la acest referendum o formatiune politica

Rebrandingul Internetics – semnat de Rusu+Borţun Brand Growers™ | 25 July 2009

Agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Borţun Brand Growers s-a ocupat de strategia de repoziţionare, designul identitar şi designul interactiv al festivalului Internetics. Rusu+Borţun este agenţia de brand a festivalului ocupându-se permanent de identitatea şi comunicarea Internetics. “După opt ani de setare a standardelor în industria online din România, festivalul Internetics se specializează pentru

Millenium Communications organizează Internetics 2009 | 29 June 2009

Millenium Communications a hotătât repoziţionarea Internetics. Astfel, aflat la cea de-a noua ediţie, Internetics va avea o structură, juriu şi criterii noi. Internetics se repoziţionează ca un festival de branding, marketing şi advertising online. “Millenium Communications a obişnuit piaţa de marcom din România cu mişcări îndrăzneţe şi nu si-a propus să se oprească aici. Internetics este singurul festival

S-a lansat Ovi Store, magazinul online cu aplicaţii pentru telefoane Nokia | 28 May 2009

Nokia a lansat Ovi Store, magazin online de unde utilizatorii pot descărca aplicaţii şi conţinut multimedia pentru telefoanele mobile. Site-ul store.ovi.com este optimizat pentru acces de pe mobil (store.ovi.mobi), are un design şi o structură care facilitează navigarea vizitatorilor. Numărul celor care pot beneficia de acest serviciu este estimat la 50 de milioane. Pentru a putea dispune de seviciile oferite de store.ovi.com nu este

eOk.ro a lansat o platformă online de audio advertising | 18 May 2009

eOk.ro a lansat o platformă online de publicitate audio ce rulează spoturi gestionate de un adviser intern. Platforma a debutat cu spotul audio care face parte din campania Inima Copiilor şi care este realizat de Liana Stanciu.  "Am ales această campanie umanitară fiindcă înţelegem succesul unui proiect nu doar prin rezultatele financiare ci mai ales în modul în care aduce valoare oamenilor. Şi ce poate fi mai

Samsung a lansat un website dedicat utilizatorilor de telefoane mobile | 14 May 2009

Samsung Electronics România a anunţat lansarea oficială a site-ului http://ro.samsungmobile.com/, dedicat utilizatorilor săi de telefoane mobile. Website-ul a fost conceput şi dezvoltat pe platforma internaţională Samsung, iar interfaţa acestuia a fost construită tocmai pentru a oferi utilizatorilor autohtoni noi modalităţi  de interacţiune cu produsele şi serviciile oferite în România. Site-ul pune la

2Fresh a relansat site-ul Focus94 | 07 May 2009

2Fresh a relansat www.focus94.ro, magazin online cu aparatură foto pentru profesionişti.  Noul website a fost dezvoltat plecând de la nevoile clasice ale singurului magazin online din România ce comercializează branduri precum: Pentax, Sigma, Delkin, Boncolor, Velbon si Linos. Site-ul în sine este un motor de căutare şi poate oferi în timp real informaţii despre stoc, preţuri, caracteristici tehnice, comenzi

F5 a lansat portalul Antreprenor.NET | 05 May 2009

F5, în colaborare cu agenţia Brainient, a lansat Antreprenor.NET, o platformă web care oferă întreprinderilor mici şi mijlocii instrumente şi soluţii pentru clădirea unui business, relationarea cu potenţialii clienţi şi incheierea de colaborări.  "Antreprenor.NET este un ajutor atât pentru cei aflaţi la început de drum, cât şi pentru cei care conduc deja IMM-uri, un mediu interactiv care încurajează

Un nou website pentru Hotel Caro | 29 April 2009

Hotel Caro a lansat website-ul, www.carohotel.ro, pentru a sărbători 15 ani de activitate pe piaţă. Site-ul a fost creat de studioul de design QBKL Media şi vine în întâmpinarea vizitatorilor cu un design modern şi atractiv.  "Principalele obiective pentru relansarea site-ului sunt de a ne apropia mai mult de clienţii noştri şi de a deschide un dialog permanent, oferindu-le cât mai multe posibilităţi

Zenergy a creat noul design al site-ului Alexandrion Group România | 24 April 2009

Site-ul Alexandrion Group România va avea, începând cu luna aprilie,un nou design realizat de agenţia interactivă Zenergy. Decizia de a schimba imaginea site-ului corporate www.alexandrion.ro a fost luată în toamna anului trecut, atunci când a fost stabilită strategia de marketing pentru anul 2009.  ”Trăim în secolul XXI, iar informaţia digitală ne înconjoară viaţa de zi cu zi, începând

Romtelecom şi-a relansat site-ul | 09 April 2009

Romtelecom, unul dintre cei mai importanţi operatori de telefonie fixă din ţara, şi-a relansat website-ul.  Astfel, noul romtelecom.ro  oferă o serie de facilităţi utilizatorilor, printre care şi comandarea online a peste 200 de produse.  "Punctul forte al noului site este aplicaţia de comenzi online, care permite clienţilor să cumpere produse online în 4 paşi. Prin intermediul acestei aplicaţii, clienţii

F5 şi Blue Idea lansează SMARK | 09 April 2009

 F5 şi Blue Idea au lansat SMARK, un instrument de perfecţionare şi networking pentru profesioniştii care lucrează în marketing.     SMARK îşi propune să devină un etalon de „smart marketing”, o sursă de knowledge, prin crearea unei platforme complexe de informare şi consultanţă în domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare.   „SMARK este, în

Rockmedia Network a lansat Hellow.ro | 08 April 2009

Rockmedia Network şi Republika Interactive au lansat reţeaua socială Hellow.ro.     Acesta este primul dintr-o serie de proiecte pe care Rockmedia Network le va dezvolta împreună cu Republika Interactive, ca parte a unui parteneriat strategic pe termen lung determinat de afinităţi şi o viziune comună privind dezvoltarea de proiecte web.  Lansată sub sloganul "Express Yourself!", reţeaua socială Hellow

Samsung Electronics România a lansat www.samsung.ro | 06 April 2009

Samsung Electronics România a anunţat lansarea oficială a website-ului în limba română, www.samsung.ro.  Noul website a fost conceput şi implementat pentru a facilita accesul la informaţiile despre Samsung Electronics România şi pentru a permite o comunicare mult mai eficientă între utilizatori, în special consumatori, reprezentanţi mass-media şi companie.  Interfaţa acestui website este

Mediafax a lansat English Wire | 03 April 2009

Mediafax a lansat joi, 2 aprilie, un nou flux de informaţie, English Wire, care va fi disponibil pe site-ul www.news.mediafax.biz. Fluxul de ştiri se adresează publicaţiilor în limba engleză din România, instituţiilor de presă, companiilor media străine, dar şi instituţiilor publice care vor să aibă acces la o selecţie a celor mai importante ştiri ale zilei. Utilizatorii site-ului pot avea acces zilnic la aproximativ

ARBOinteractive lansează ARBOperformance | 02 April 2009

Regia de vânzări ARBOinteractive lansează ARBOperformance, o reţea de publicitate bazată pe eficienţa şi performanţa mesajului publicitar.  Potrivit Elenei Jigaila, manager ARBOperformance, noua platformă de publicitate pune la dispoziţia clienţilor metode de promovare adaptate nevoilor fiecărei afaceri, tipuri de publicitate "text" şi "text+logo". Modelul de cuantificare folosit este "cost per click"

Agenţia Redwine şi-a relansat site-ul | 02 April 2009

La un an şi jumătate de la momentul lansării pe piaţă, agenţia Redwine a relansat  www.redwine.ro.  Noua imagine online a agenţiei aliniază stilul de prezentare a proiectelor dezvoltate în această perioadă la restul ansamblului grafic, abordarea fiind una mult mai îndrăzneaţă şi dinamică. Aceste updateuri au rolul de a crea o experienţă inspirationala şi provocatoare la vizitarea site-ului www.redwine.ro.   „Ne-am

Respiro Media a lansat www.cccaleb.com | 02 March 2009

Agenţia participantă la Internetics 2008, Respiro Media, cu sediul în Cluj-Napoca, a lansat site-ul Centrului Creştin Caleb din Cluj-Napoca, www.cccaleb.com.  Site-ul a fost lansat pe data de 25 februarie 2009, fiind realizat conform nevoilor specifice pieţei de online actuale. www.cccaleb.ro oferă vizitatorilor un layout grafic echilibrat, corelat conţinutului.  Site-ul oferă informaţii despre Centrul Creştin Caleb

Agenţia Trip Media şi-a lansat site-ul | 17 February 2009

Noul website tripmedia.ro a fost conceput ca un site de portofoliu iar de la lansare şi până în prezent traficul site-ului a crescut de aproape 3 ori, având o medie   de 120 de utilizatori unici. “Am constatat că unul dintre cei mai dificili clienţi cu care poţi lucra eşti chiar tu insuţi. Timp de trei ani am produs în jur de 5 variante de layout pentru site-ul nostru, dar toate au rămas la stadiu

Design nou pentru publitim.ro | 29 January 2009

Publitim.ro, unul dintre cele mai mari portaluri de mică publicitate din România, realizat de Inform Media, şi-a schimbat design-ul. Portalul are acum un layout nou, mai modern, conform standardelor ridicate ale pieţei de online. Noul design aduce schimbări şi pentru meniu, căutarea şi introducerea anunţurilor de mică publicitate putând fi realizate mult mai simplu. Pentru introducerea unui anunţ, utilizatorul trebuie

Print vs. online | 20 January 2009

În contextul unei pieţe de online în continuă dezvoltare, care ameninţă să pună stăpânire pe orice domeniu, care va fi viitorul printului? În cadrul festivalului AdPrint, aflat anul acesta la cea de-a 10-a ediţie, Jan Leube, Chief Creative Officer BBDO Berlin ne va răspunde la întrebarea „Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)”. Pentru a putea înţelege efectele

Metropotam a lansat URBEE | 16 January 2009

Metropotam Group a lansat URBEE, prima aplicaţie de mobil pentru utilizatorii români ce poate fi găsită şi în varianta iphone. URBEE este o aplicaţie gratuită pentru telefonul mobil care apare sub formă de calendar. Aceasta reprezintă un ghid urban care se actualizează săptămânal, în fiecare vineri, oferind o listă completă a evenimentelor săptămânii în curs din Bucureşti, incluzând detalii

Rockmedia Network şi MB Drăgan au lansat iKonect | 09 January 2009

Rockmedia Network a lansat iKonect, prima reţea socială de business din România.  "iKonect este prima comunitate online dedicată oamenilor de afaceri din România, cu o componentă puternică de relaţionare, singura în acest moment care întruneşte condiţiile unei reţele sociale profesională. Este primul serviciu online românesc care oferă oamenilor de afaceri posibilitatea de a-şi maximiza reţeaua