News

www.comunicate.mediafax.biz - noua platformă online lansată de Mediafax | 11 December 2008

Mediafax lansează www.comunicate.mediafax.biz, o platformă online performantă care permite distribuţia de comunicate multimedia (text, foto, audio şi video), dar şi interacţiunea între clienţii care distribuie aceste comunicate şi utilizatorii cărora le sunt destinate. „Site-ul www.comunicate.mediafax.biz a fost conceput ca o platformă eficientă şi interactivă de distribuţie şi expunere a comunicatelor de presă. Companiile,

Alonia - primul serviciu românesc de comunicaţii online | 03 December 2008

Media Sat a lansat Alonia, primul serviciu românesc de comunicaţii online. Acest serviciu asigură apeluri telefonice, apeluri de video telefonie şi trimiterea de mesaje scrise instantanee. Apelurile telefonice şi video telefonice sunt gratuite între utilizatorii serviciului Alonia, aceştia primind un număr de telefon pe care pot fi apelaţi indiferent unde sunt. Serviciul de mesagerie instant permite trimiterea de mesaje

Prima carte românească despre optimizare web - SEO-Ghid de optimizare web | 02 December 2008

A fost lansată prima carte românească despre optimizare web - "SEO-Ghid de optimizare web”. Cu o experienţă de 5 ani în optimizarea online, Cristina şi Marius Mailat detaliază în această carte tehnicile moderne de optimizare web de la buzz marketing până la promovarea prin intregistrarile video şi audio. "Lecţiile din carte includ indicaţii depre optimizarea blogurilor, folosirea fluxuri RSS,

A fost lansată Video News Network | 28 November 2008

Regia de publicitate CLIR Media şi agenţia de presă NewsIn au lansat Video News Network, cea mai complexă platformă de ştiri video online. Aceasta este dezvoltată şi implementată în România de către Onezonemedia şi este vândută exclusiv de către regia CLIR Media. Ştirile video sunt furnizate de agenţia de presă NewsIn şi sunt împărţite pe domenii de interes, putând fi accesate în site-urile

Heineken a lansat Know the signs | 27 November 2008

Heineken România a lansat "€œKnow the signs”, prima campanie interactivă, pe internet, privind consunul responsabil de alcool. Aceasta este prima campanie de acest tip din domeniul comunicării legate de consumul de alcool şi va folosi ca mijloace de informare internetul şi telefonia mobilă. "Dorim să încurajăm comunicarea mesajelor importante privind consumul responsabil de băuturi alcoolice. Cercetările

Brandstalk promovează umornegru.ro | 26 November 2008

Proiectul Europa FM, www.umornegru.ro, a împlinit un an, sărbătorind în acelaşi timp şi lansarea unei noi campanii de comunicare, realizată de Brandstalk. Aniversarea a adus o schimbare de layout, site-ul fiind mai uşor de urmărit acum şi mult mai interactiv. Utilizatorii pot propune conţinut, iar cei mai activi 'umoristi' sunt recompensaţi cu un tricou UMORNEGRU.RO. Site-ul are peste 500.000 de vizitatori pe lună, iar

S-a lansat Httpool Performance Network | 20 November 2008

Httpool România a anunţat lansarea oficială a reţelei Httpool Performance Network. Reţeaua este specializată pentru campanii online, cuprinde numai site-uri româneşti premium şi livrează click-uri prin afişarea de bannere formate standard. Httpool Performance utilizează un software special creat pentru astfel de campanii cost-per-click, optimizând continuu procesul de obţinere de click-uri. Tehnologia utilizată

Realitatea-Caţavencu lansează F5 X-Media | 20 November 2008

Realitatea-Caţavencu anunţă lansarea F5 X-Media, prima regie creativă de vânzări concentrată pe online şi servicii cross-media neconvenţionale. Aceasta va funcţiona ca o regie de vânzări care va gestiona reţeaua proprie de website-uri, simultan cu vânzarea de site-uri afiliate şi a altor servicii New Media oferite de partenerii Realitatea-Caţavencu şi va colabora cu DBV Media House, regia de vânzări ce administrează

Antena 3 a lansat VideoNews.ro - televiziunea ta de pe net | 18 November 2008

Antena 3 a lansat cel mai recent proiect al sau, site-ul www.videonews.ro, alternativa online a ştirilor tv. Portalul îndeamnă comunitatea să se implice activ, prezentând ştiri nefiltrate şi necosmetizate despre România reală. Pe acest site, care funcţionează cu ajutorul jurnalismului cetăţenesc, utilizatorii care au surprins un eveniment, o ilegalitate, un abuz, un fenomen meteo deosebit, un fapt de viaţă, pot

Mercedes-Benz România a lansat www.media.mercedes-benz.ro | 14 November 2008

Mercedes-Benz România a lansat noul site media în limba română, www.media.mercedes-benz.ro. Acesta este integrat în website-ul internaţional Daimler Global Media Site, www.media.daimler.ro. Noul website a fost conceput şi implementat pentru a facilita accesul la informaţiile despre Mercedes-Benz România, dar şi pentru a pemite o comunicare mai eficientă între

VORT-EX 08 | 13 November 2008

Microsoft organizează pe 18 şi 19 noiembrie conferinţa online VORT-EX'08. Printre speakerii conferinţei se număra şi Paul Dawson şi Hugh MacLeod, care vor dezbate teme precum tendinţele şi practicile în materie de creaţie, dezvoltare şi business pe Web.   Conferinţa oferă celor interesaţi ocazia de a obţine informaţii direct de la directori de creaţie, bloggeri profestionisti, consultanţi şi evanghelişti Microsoft.

Site-ul www.mediafax.ro lansează secţiune dedicată alegerilor parlamentare | 06 November 2008

Mediafax.ro a lansat o secţiune specială despre alegerile parlamentare, ce conţine ştiri şi diverse informaţii utile pentru alegătorii confruntaţi, în premieră, cu sistemul de vot uninominal. Orice vizitator poate afla din secţiunea specială Alegeri 2008 de pe www.mediafax.ro din ce colegiu uninominal face parte, prin intermediul unei liste a colegiilor din Bucureşti şi din fiecare judeţ al ţării. Ulterior, printr-un simplu

Infinit Solutions a colaborat cu Ogilvy la realizarea www.efectulaxe.ro | 04 November 2008

Agenţia Infinit Solutions a fost implicată alături de Ogilvy în realizarea proiectului www.efectulaxe.ro. Această informaţie se regăseşte acum şi în zona dedicată competiţiei.

Garnier a lansat platforma aigrijadetine.ro | 16 October 2008

Garnier a lansat cu sprijinul Kinecto prima platformă de loializare şi comunitate online pentru brandul Garnier - www.aigrijadetine.ro,  miercuri 15 octombrie. Platforma pilot de comunicare are ca finalitate crearea şi susţinerea Clubului Garnier, un concept care îmbină un program de loialitate, o comunitate online şi sfaturi de îngrijire din partea specialiştilor Garnier. Concepută sub forma a patru secţiuni - "My

Retragere lucrare din concurs | 19 September 2008

Kanvas Studio a hotărât retragerea lucrării “Vogue Bon Anniversaire” din concurs "din motive legate de politică internă”, potrivit reprezentanţilor companiei. Lucrarea a fost înscrisă în categoria "Publicitate şi comunicare", secţiunea "Campanii pe e-mail".

MB Dragan duce marketingul interactiv în Craiova | 09 September 2008

MB Dragan, agenţie interactivă full service, şi-a lansat primul birou teritorial, în Craiova, la 8 septembrie. MB Dragan Craiova este o agenţie de marketing interactiv specializată în publicitate prin motoarele de căutare şi marketing prin media sociale. “Suntem mereu interesaţi de eficienţa acţiunilor noastre pentru clienţi. Pay per click advertising şi social media marketing sunt printre cele mai eficiente servicii

Competiţie de web design la RoNewMedia 2.0 | 09 September 2008

Cea de-a doua ediţie a RoNewMedia Conference & Expo va avea loc pe 11 noiembrie, la  J.W. Marriott Grand Hotel Bucureşti, şi va cuprinde şi RoWebDesign Awards, o competiţie de web design. “Prin acesată competiţie dorim să atragem acei designeri şi programatori care redefinesc standardele de excelenţă şi schimbă paradigmele în lumea comunicaţiilor pe internet”, declară Dragoş Stanca, Managing Director New

Concurs de graphic design la ADfel | 21 August 2008

IQads şi 24 FUN organizează Concursul de graphic design Burn Night Experiences în cadrul festivalului ADfel, un festival de publicitate neconvenţională, care se va desfăşura în perioada 25-31 august 2008 pe terasa La Motoare. Brieful concursului este dat de Burn, iar câştigătorul va fi răsplătit cu 1.000 de euro. Cei care doresc să participe trebuie să trimită vizualurile în varianta finală, împreună

Renault România şi Hyperactive au demarat campania de pre-lansare Koleos | 15 August 2008

Renault România a demarat o campanie online de pre-lansare a primului Crossover Renault în Romania - Koleos, sub sloganul “4x4 şanse să câştigi o excursie la Salonul Auto de la Paris”, la 6 august, împreună cu HyperActive. În cadrul campaniei a fost lansat site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care oferă vizitatorilor oportunitatea de a se înscrie într-o competiţie pentru a câştiga

Mediafax lansează un joc online cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Beijing | 07 August 2008

Mediafax a lansat jocul online „Sari gardul spre Olimp!”, creat special pentru secţiunea „JO 2008 – Sport” de pe www.mediafax.ro, joi, 7 august. Pe durata Jocurilor Olimpice de la Beijing, secţiunea de ştiri din sport de pe www.mediafax.ro se va numi „JO 2008 – Sport” şi va oferi vizitatorilor site-ului informaţii în timp real despre cel mai mare eveniment sportiv al anului, dar şi jocul

Kraft a lansat www.musichat.ro pentru brandul Jacobs 3 în 1 | 06 August 2008

Kraft a lansat site-ul www.musichat.ro, in cadrul celei mai recente platforme de comunicare pentru brandul Jacobs 3 în 1. Noua platformă de comunicare vine în completarea campaniei de lansare a celor două noi sortimente Jacobs 3 în 1, Latte şi Intense, şi urmăreşte crearea unei comunităţi de muzică online care să conţină cele mai noi subiecte legate de muzică: topuri, interviuri, ştiri din viaţa starurilor etc. Site-ul

Avantaj NET şi Vitrina Advertising au relansat Zapp.ro | 04 August 2008

Avantaj Net şi Vitrina Advertising au realizat design-ul şi implementarea noului website www.zapp.ro. Proiect de strategie web, relansarea www.zapp.ro, a necesitat şi implicarea la nivel de detaliu în brand management şi identitate vizuală a agenţiei de publicitate Vitrina Advertising. “Am ales să lucrăm cu Vitrina Advertising şi Avantaj Net deoarece propunerea lor a fost cea mai bine structurată si documentată, arătând

BrainTV se va relansa la toamnă | 31 July 2008

BrainTV, postul de televiziune online, şi-a oprit temporar activitatea până la terminarea discuţiilor cu investitorii care s-au arătat interesaţi de a prelua o parte din acţiuni. Postul Tv urmează să fie relansat în toamnă, când va apărea sub o altă formă, cu o altă grafică şi o grilă diferită de programe, direcţionată către o nişă cu expunere mai mare, după cum a declarat Emanuel Gal, director general

Noua versiune a www.news.mediafax.biz oferă multiple funcţionalităţi | 30 July 2008

Mediafax a lansat a doua versiune a site-ului www.news.mediafax.biz, ce integrează toate serviciile adresate mass-media şi oferă utilizatorilor noi funcţionalităţi. Astfel, www.news.mediafax.biz este începând cu 25 iulie primul site pentru mass-media prin care utilizatorii au acces la informaţii integrate despre un eveniment, în format text şi audio, la care se adaugă preview-uri ale imaginilor Mediafax Foto de la acelaşi

Upgrade de layout şi funcţionalităţi pentru www.mediafax.biz | 30 July 2008

Mediafax a lansat versiunea a doua a site-ului www.mediafax.biz, miercuri, 30 iulie. Aceasta nouă versiune oferă utilizatorilor secţiunea Hoteluri & Săli de conferinţă, alături de noi funcţionalităţi şi un layout îmbunătăţit. Secţiunea Hoteluri & Săli de conferinţă, care poate fi accesată de orice vizitator al site-ului www.mediafax.biz, nu doar de clienţii serviciului Mediafax Business News, conţine informaţii

Activision Marketing a lansat primul website 3D din România - www.tuborg.ro | 30 July 2008

Agenţia interactivă Activision Marketing a lansat www.tuborg.ro, primul website 3D din România. Site-ul a fost realizat cu ajutorul tehnologiilor Papervision şi Action Script 3. Papervision este o tehnologie care face posibilă integrarea elementelor 3D şi o distribuţie mai bună a conţinutului unui site. Aceasta oferă utilizatorilor un grad mai mare de interactivitate, lucrurile fiind transpuse pe ecran într-o versiune

X3 Studios şi-a relansat site-ul | 28 July 2008

Studioul de creaţie din Timişoara, X3 Studios, şi-a relansat site-ul - www.x3studios.ro- la data de 24 iulie 2008, aducând pentru prima dată în online-ul românesc o aplicaţie de creare de imagini de fundal (wallpaper) în cadrul site-ului. Această aplicaţie pune la dispoziţia vizitatorului 32 de imagini de bază, peste 50 de elemente grafice şi o gamă largă de unelte specifice pentru a permite realizarea creaţiilor

Noul www.gspTV.ro este online | 25 July 2008

"Gazeta online" a lansat noul concept al www.gspTV.ro, singurul site din .ro care are dreptul de a difuza imagini video ale partidelor din Liga 1.  Site-ul va transmite în direct opţiunea 1, iar din celelalte meciuri se pot vedea golurile la doar câteva minute după înscrierea lor.   "Grupul Intact are deja un site de sport puternic, www.GSP.ro, şi din acest motiv am vrut să existe o diferenţiere

MB Drăgan a creat aplicaţia pentru iPhone - MobiOne Maps | 25 July 2008

MobiOne Maps, aplicaţie pentru iphone creată de MB Drăgan, a fost aleasă de Apple pentru directorul de aplicaţii web recomandate pe site-ul internaţional şi timp de 2 săptămâni a fost cea mai populară aplicaţie de călătorii din lume. La 2 săptămâni după succesul intregistrat, aplicaţia a fost prezentată pe site-ul internaţional al developerilor Yahoo!. maps.mobione.ro utilizează hărţile Yahoo! datorită detaliilor

IAB România şi PwC studiază piaţa românească online | 24 July 2008

Asociaţia IAB România a demarat prima ediţie a a studiului privind valoarea pieţei româneşti de publicitate pe internet. Studiul se derulează cu sprijinul companiei de consultanţă PricewaterhouseCoopers România. Datele vor fi colectate confidenţial direct de la fiecare companie participanta şi se va folosi o metodologie de lucru dezvoltată de PricewaterhouseCoopers împreună cu IAB US şi IAB Europe începând

Europafm.ro s-a transformat în portal | 17 July 2008

Site-ul Europafm.ro a devenit portal la începutul acestei săptămâni. Portalul este structurat pe şase categorii pricipale: Ştiri, Europa Fm, Club VIP Europa Fm, Showbiz, Trafic şi Utile, aducându-le astfel vizitatorilor mai mult conţinut - de la ştiri la comunitate, download de wallpapere, muzică, înregistrări ale emisiunilor, horoscop, meteo, curs valutar, articole despre sănătate, modă etc. Secţiunea

Next Online Players | 16 July 2008

Agenţia Play the Balls organizează Next Online Players, un eveniment dedicat viitorilor antreprenori din zona de online, în perioada 17-19 iulie la Howard Johnson Bucureşti. Next Online Players a fost gândit ca un eveniment care abordează la 360 de grade domeniul antreprenoriatului online şi include workshop-uri, aplicaţii practice şi traininguri. În plus, organizatorii urmăresc să ajute antreprenorii cu potenţial în

DevStudio a lansat platforma SMSlink.ro | 14 July 2008

DevStudio a lansat prima platformă completă de SMS pentru afaceri din România - SMSLink.ro, 100% online. Platforma cuprinde 3 servicii principale - SMS Marketing, Mail2SMS şi SMS Gateway şi facilitează comunicarea între companii şi clienţii acestora. În plus, oferă control complet asupra campaniilor şi transparenţa rezultatelor campaniei. SMS Marketing are capacitatea de a raporta şi a analiza foarte detaliat

Carnation a creat Pixiland.ro | 26 June 2008

Agenţia online full-service Carnation Group S.R.L. a lansat site-ul www.pixiland.ro, un portal destinat în primul rând tinerilor. Este vorba despre un oraş virtual - spaţiu de joacă cu rol social, unde cei care se înregistrează pot participa la chat, pot conversa, se pot cunoaşte şi juca. Utilizatorul îşi alege un personaj preferat, un nume şi haine la modă şi poate vizita oraşul. Cel mai bun loc de întâlnire

Iuliana Stere este New Media Manager la Initiative Romania | 10 June 2008

 Iuliana Stere va gestiona comunicarea online pentru întreg portofoliul de clienţi ai grupului de companii din care face parte Initiative, printre aceştia numărându-se branduri precum: Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer etc. "Sunt sigur că Iuliana va continua cu succes extinderea investiţiilor în mediul digital, iar experienţa ei va contribui la dezvoltarea comunităţii

Ciprian Stăvar, implicat în organizarea Marketing 24/7 de la Sibiu | 10 June 2008

 Ciprian Stăvar este consultantul Exposib pentru conţinutul conferinţei Marketing 24/7, care va avea loc în 19 iunie, la Sibiu.  Consultant în marketing şi comunicare interactivă, Ciprian Stăvar are o experienţă de peste 10 ani în marketing online, fiind unul din pionierii publicităţii online din România. Cei 16 speakeri din cadrul Marketing 24/7 vor acoperi arii largi ale marketingului şi comunicării,

Intertel Communications propune un sistem de management al comunicarii prin Bluetooth | 04 March 2008

Intertel Communications a lansat în România BlueON, un sistem inovator de management al interactivitatii şi al conţinutului ce poate fi distribuit prin Bluetooth, accesibil tuturor terminalelor mobile din clasele intermediară şi superioară.   BlueON a fost dezvoltat integral in-house de către Intertel Communications şi este un program de automatizare şi customizare a contentului care urmează a fi trimis către fiecare

Zenith Media a lansat Zed Digital | 28 February 2008

Zenith Media, parte a grupului Publicis, a anunţat lansarea diviziei digitale, Zed Digital. Zed Digital este recunoscută la nivel european pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializată în numeroase platforme digitale, de la marketing interactiv de performanţă până la UGC (User Generated Content) şi mobile marketing. Reţeaua Zed Digital este prezentă în 30 de ţări europene, cu un staff

Bloggerii din Romania testeaza noul Audi A4 | 21 February 2008

Cohn & Jansen | Ashley & Holmes şi Audi au ales zece bloggeri români şi i-au invitat să testeze noul A4.   Sergiu Biriş, Dragoş Novac, Vlad Stan, Zoso, Oana Dobre, Bobby Voicu, Cristian Manafu, Mihai Dobrovolschi, Orlando Nicoară, Radu Ionescu, împărţiţi în două grupe, sunt cei care se plimbă timp de două săptămâni, între 13 februarie şi 13 martie, la volanul uneia dintre noile maşini.

TreeWorks a creat noul ProCinema.ro | 21 February 2008

 TreeWorks a realizat un concept modern pentru ProCinema.ro, care să reflecte în totalitate stilul dinamic al postului.   Concentrându-se în principal pe interacţiunea cu telespectatorii săi, Pro Cinema are o interfaţă dinamică şi prietenoasă, care le permite acestora să găsească uşor informaţiile ce îi interesează.  Site-ul realizat de TreeWorks este organizat în secţiuni specifice

Vlad Stan şi The Group au înfiinţat Navidoo | 20 February 2008

The Group a lansat agenţia specializată de comunicare interactivă şi internet Navidoo, în parteneriat cu Vlad Stan.   "Înca de la începutul anului trecut, când am preluat compania New Media, am anunţat intenţia noastră de a ne dezvolta în domeniul comunicării interactivea€", a declarat Zoltan Szigeti, preşedinte The Group. "€œSuntem consecvenţi în această direcţie şi am identificat

Asociaţia IAB România publică un set de standarde şi recomandări pentru email marketing | 19 February 2008

Asociaţia IAB România continuă standardizarea activităţilor de publicitate şi marketing pe internet printr-un set de standarde şi recomandări privind marketingul prin email.   Documentul, finalizat în decembrie anul trecut, a fost supus, la începutul acestui an, unei consultări largi în rândul membrilor IAB România, care au avut astfel ocazia să contribuie la această nouă iniţiativă de autoreglementare

Apropo.ro organizează căsătorii online | 19 February 2008

Apropo.ro sărbătoreşte Valentinea€™s Day şi Dragobete organizând căsătorii de probă, online, cu certificat de căsătorie, martori, album de nuntă, invitaţi şi premii.   Utilizatorii care accesează casatoriionline.apropo.ro între 14 şi 24 februarie se pot căsători de probă în doar cinci minute, urmând trei paşi simpli care vor face căsătoria lor virtuală cât mai apropiată de una reală:

Anunţuri gratuite pe Joobs.ro | 19 February 2008

Joobs derulează o campanie prin care oferă 5 anunţuri gratuite timp de 30 de zile. Cei care publică anunţuri trebuie doar să intre pe formularul de publicare anunţ, iar în cimpul cod promoţional, să introducă codul 1453b569.   Codul este valabil până la 15 martie. 

Carnation intră pe piaţa din România | 19 February 2008

Agenţia de comunicare online, independenta, Carnation, din Ungaria, şi-a demarat activitatea şi pe piaţa de online din România la începutul lui 2008.  "Având în vedere că agenţia noastră lucrează pentru companii multinaţionale, plănuim ca mai întâi să încercăm să lucrăm cu birourile din România ale clienţilor pe care îi avem deja, precum Microsoft, E.ON, Fiat, Honda,

Asociaţia IAB România susţine pregătirea în marketing online, alături de Cannes Lions | 05 February 2008

Cannes Lions România a introdus, începând cu acest an, şi internetul pe lista mediilor de publicitate pentru care se pot înscrie participanţii din România, în cadrul programelor a€ž15 pentru Cannesa€, şi "€žYoung Creatives"€.   Această decizie a venit ca rezultat al încheierii unui parteneriat între Asociaţia IAB România şi biroul din România al Cannes Lions

Interactivitate şi neconvenţional pe www.Carlsberg-Ski.ro, de la Activision Marketing | 05 February 2008

Activision Marketing a creat conceptul celei de-a treia ediţii a Carlsberg-Ski.ro, pentru Carlsberg România. Aceeaşi agenţie interactivă s-a ocupat şi de realizarea tehnică a proiectului. Sub sloganul "€žCarlsberg dona€™t do web sites, but if it did, it would probably be the best web-sites în the world", www.Carlsberg-Ski.ro transpune vizitatorii într-o zi reală de schi, cu coborâri pe o partie virtuală,

Lowe şi-a deschis divizie de digital | 22 January 2008

 Lowe & Partners are divizie digitală începând cu luna ianuarie - e Lowe, condusă de Cristian Pantazi, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei.  "€žCred că piaţa românească de advertising ar trebui să se alarmeze puţin în ceea ce priveşte digitalul. Cine nu prinde trenul în maxim un an poate să îşi închidă gara"€, este de părere Cristian Pantazi - e Thinker,

Ashley & Holmes a înfiinţat o agenţie specializată pe dezvoltare web | 22 January 2008

Grupul Ashley & Holmes a creat o agenţie specializată pe dezvoltare web, numită Zen|Team România, managementul Ashley & Holmes intenţionând să investească în următorii ani în Internet, anunţă un comunicat de presă al agenţiei.   "Zen|Team funcţionează la nivel regional din anul 1989, fiind una dintre cele mai premiate agenţii şi având experienţa unor proiecte importante pentru Coca